Perfect en snel geregeld

Slechte ervaring met laatste afhandeling van kleine schade. Te lange afhandelingstijd.Door schadeafhandelaar worden mails van verzekerde slecht gelezen.Shadeafhandelaar heeft zonder overleg met... Slechte ervaring met laatste afhandeling van kleine schade. Te lange afhandelingstijd.Door schadeafhandelaar worden mails van verzekerde slecht gelezen.Shadeafhandelaar heeft zonder overleg met verzekerde contact opgenomen met mogelijk schadeherstelbedrijf.Onvriendelijke benadering door schadeafhandelaar.Uiteindelijk naar tevredenheid afgewikkeld zonder enig excuus schadeafhandelaar.Naam schadeafhandelaar: mevrouw Wendy Volkering

Is gewoon netjes verlopen.

Prima geholpen, communicatie mag iets beter

Wij zijn bijzonder tevreden over de accurate afwikkeling van de problemen die wij helaas gehad hebben in de loop der jaren.zelfs een keer een vooruitbetaling gedaan aan een camping waar ik een... Wij zijn bijzonder tevreden over de accurate afwikkeling van de problemen die wij helaas gehad hebben in de loop der jaren.zelfs een keer een vooruitbetaling gedaan aan een camping waar ik een schade veroorzaakt had en die mijn paspoort niet terug wilde geven.

Zeer positief, goede begeleiding via mail eb snelle afhandeling.

Snel en adequaat

Goed contact gehad met de schade afdeling, alles goed en in overleg afgehandeld. Wil wel even kwijt dat jullie misschien moeten overwegen een andere schade expert (CCE) in de hand te nemen, deze... Goed contact gehad met de schade afdeling, alles goed en in overleg afgehandeld. Wil wel even kwijt dat jullie misschien moeten overwegen een andere schade expert (CCE) in de hand te nemen, deze vond ik niet heel erg professioneel aangezien ik er erg ben ingeschoten (vindt ik) met de inventaris. Maar hij zal het wel allemaal volgens de regeltjes gedaan hebben en zich niet ingeleefd in mijn situatie.

Alles was goed geregeld