Prima afhandeling, goede aanpak voor noodvoorziening na schade door vallende boom, terwijl de camper al gepakt was voor onze reis. Reis heeft gewoon doorgang kunnen vinden. Ook de totaalschade is... Prima afhandeling, goede aanpak voor noodvoorziening na schade door vallende boom, terwijl de camper al gepakt was voor onze reis. Reis heeft gewoon doorgang kunnen vinden. Ook de totaalschade is goed en correct afgewerkt

Uitstekend.Goede bereikbaarheid, snelle reactie en correcte afhandeling.

Ik heb geen schade gehad maar de via Aveco afgesloten doorlopende reisverzekering was niet helemaal perfect.De ingediende declaraties werden door Aveco doorgestuuurd en toen daar alles in de la werd... Ik heb geen schade gehad maar de via Aveco afgesloten doorlopende reisverzekering was niet helemaal perfect.De ingediende declaraties werden door Aveco doorgestuuurd en toen daar alles in de la werd gestopt moest ik wachten. Na meer dan een maand en verschillende mailtjes kreeg ik uiteindelijk waar ik recht op had. Dat kwam wel doordat een medewerkster van Aveco zich er achter zette. Ik heb de verzekering afgesloten bij Aveco en vind dat die dan ook verantwoordelijk is voor de afhandeling.

Prima afhandeling

Goede service, goede hulp

Zeer tevreden !

Schadeafhandeling prima maar nogal teleurgesteld over de uplift van m'n premie. Betaal de schade zo ongeveer zelf, dus al die premie voor niets betaald

Goed afhandeling.

Prima afhandeling