Wordt netjes en snel afgehandeld

Zeer correcte afhandeling van schade

Prima als je eenmaal door hebt hoe het werkt

Snel, vriendelijk en adequaat.

Ik vind de schadeafhandeling traag. De gevoerde correspondentie zeer direct tegen het botte aan.

We hebben tot nog toe goede ervaring met de afhandeling. Wel even verwarring omdat de medewerker had aangenomen dat er een zonnebril kwijt was maar dat is na een mailtje van mij gecorrigeerd. We... We hebben tot nog toe goede ervaring met de afhandeling. Wel even verwarring omdat de medewerker had aangenomen dat er een zonnebril kwijt was maar dat is na een mailtje van mij gecorrigeerd. We zijn tevreden.

Wordt goed afgehandeld

Schademelding is goed opgenomen. Voorval vond plaats in mei 2017. Afgesproken dat ik de schade pas liet herstellen na het seizoen. Camper op 1 november 2018 naar Ridderbeks gebracht. De... Schademelding is goed opgenomen. Voorval vond plaats in mei 2017. Afgesproken dat ik de schade pas liet herstellen na het seizoen. Camper op 1 november 2018 naar Ridderbeks gebracht. De financiële kant is met Ridderbeks geregeld, ben per mail op de hoogte gebracht dat het schadebedrag is overgemaakt naar Ridderbeks. Overigens vind ik het wel een enorm bedrag voor een naar verhouding kleine schade.

Snelle en deskundige aanpak om schade af te handelen. Als client voldoende op de hoogte gehouden van de voortgang van de schadeafhandeling.