Vriendelijk en efficient.

Prima afhandeling

Probleemloos afgehandeld met verzekering en schadeherstelbedrijf.

Schadeafhandeling gaat prima. Zeker als je de schade bij een erkend bedrijf laat uitvoeren.

Ik ben zeer tevreden met schadeafhandeling

De schade afhandeling verliep in het begin stroef. Alle gegevens moest ik digitaal invoeren terwijl ik het schadeformulier al ingevuld had. In een later stadium moest ik alsnog dit formulier... De schade afhandeling verliep in het begin stroef. Alle gegevens moest ik digitaal invoeren terwijl ik het schadeformulier al ingevuld had. In een later stadium moest ik alsnog dit formulier aanleveren.De formulering dat de schade in het buitenland lastig te verhalen is kan gezien worden als een juiste opmerking. Daarentegen is dat de reden dat we een goede en kostbare verzekering bij u afgesloten hebben. Uiteindelijk is de schade naar tevredenheid afgehandeld.

Goed. Geen specifieke opmerkingen

Op zich prima verlopen via mijn vaste camper dealer. Wel duurde het in het begin erg lang voordat de expert de dealer bezocht had en duidelijk werd hoe hoog het schadebedrag was en wat wel of niet... Op zich prima verlopen via mijn vaste camper dealer. Wel duurde het in het begin erg lang voordat de expert de dealer bezocht had en duidelijk werd hoe hoog het schadebedrag was en wat wel of niet vervangen kon worden.