Prima geregeld.

De beoordeling van onze schademelding is teleurstellend en vooral de medewerking hierna laat te wensen over. Wij hebben verzocht om het expertiserapport opgevraagd maar krijgen deze niet terwijl... De beoordeling van onze schademelding is teleurstellend en vooral de medewerking hierna laat te wensen over. Wij hebben verzocht om het expertiserapport opgevraagd maar krijgen deze niet terwijl deze ons kan helpen om schade bij leverancier te claimen.

Monique

Zeer goede verzekering met deskundig personeel

Was wel goed. Wat misverstanden over de schade.
Kon in eerste instantie mijn dealer niet doorgeven via het schade formulier. Het was geen blikschade.
Is via dealer afgehandeld maar...
Was wel goed. Wat misverstanden over de schade.
Is via dealer afgehandeld maar moest eerst zelf betalen en alsnog een schadeformulier invullen terwijl ik al een goedkeuring van jullie had om te laten repareren
Heb ik gedaan en na twee weken het geld ontvangen
Duurde wat lang

Vlot, zakelijk vriendelijk, prima dus.

Prima in orde

Fam. Mostert

Aveco is een verzekering die er voor je is!
Aveco is een verzekering die er voor je is!
De motorproblemen met onze nieuwe camper werden steeds erger. We zijn enkele keren bij een Fiat bedrijfsgarage in het buitenland geweest, maar het probleem lijkt groter. Onze dealer in Hattem geeft nog geen gehoor.
Tijdens onze vakantie werd door Aveco goed meegedacht over het oplossen van onze problemen met de camper. Uiteindelijk is vervangend vervoer geregeld, zodat we onze vakantie konden voortzetten. Daar waren we heel blij mee.
Onze kapotte camper is intussen netjes in onze woonplaats bij de garage afgeleverd.
Wij kunnen Aveco bij iedereen aanbevelen!

Prima geregeld

Als je schade hebt (al dan niet door eigen schuld) en alles wordt uit handen genomen is dat heeeeeerlijk.
Duidelijk communicatie d.m.v. brieven (in de mail)