De afwikkeling is zeer correct en ik word op de hoogte gehouden van het stadium waarin de claim bij de tegenpartij zich bevindt.

Een aantal keren contact gehad met medewerkers. Tijdens eerste melding, fijn, begripvol en geruststellend. Contacten na thuiskomst ivm afwikkeling relaxt en ter zake kundig. Duidelijk de... Een aantal keren contact gehad met medewerkers. Tijdens eerste melding, fijn, begripvol en geruststellend. Contacten na thuiskomst ivm afwikkeling relaxt en ter zake kundig. Duidelijk de mogelijkheden doorgenomen. Wat fijn is dat direct na een gesprek de benodigde info, formulieren en afspraken digitaal werden doorgezonden. Ook aan het einde van de afwikkeling prettig contact. Hierdoor kon een meningsverschil over een deel van de afwikkeling opgelost worden. Ook nu weer snelle digitale bevestiging. Tevens snelle financiële afwikkeling. Kortom, zeer tevreden over de wijze van afhandelen. Zeker een reële compensatie ontvangen.

Onze ervaringen zijn positief. Aveco reageert snel en denkt met ons mee.

Teleurstellend, de gehele afhandeling heeft heel erg lang, 1 jaar en 8 maanden geduurd!Deels veroorzaakt door onnauwkeurig werken van een medewerkster.

We hebben een keer schade gehad en dat is netjes af gehandeld

Prima geregeld

Algehele tevredenheid zeer groot.

Korrelige en snelle afwikkeling en heel coulant!

Naar volle tevredenheid