Goed, snelle reactietijd en duidelijke informatie

Prima! Warm contact, dat de ellende van schade (camper) en nare omstandigheden (annulering vakantie) bijna doet vergeten. Prettig.

Wij zijn zeer tevreden met de hulpverlening! Wij zijn meerdere malen fantastisch geholpen. De medewerkers stellen je goed gerust met een pechgeval of schade aan de camper. Het verzacht het... Wij zijn zeer tevreden met de hulpverlening! Wij zijn meerdere malen fantastisch geholpen. De medewerkers stellen je goed gerust met een pechgeval of schade aan de camper. Het verzacht het vakantieleed!

Wij hebben in het twee maal ( in 2011 en 2014 )bij pech met onze camper contact gehad met uw alarmcentrale en waren hierover niet tevreden.Waar we wel zeertevreden over zijn is uw reis- en... Wij hebben in het twee maal ( in 2011 en 2014 )bij pech met onze camper contact gehad met uw alarmcentrale en waren hierover niet tevreden.Waar we wel zeertevreden over zijn is uw reis- en annuleringsverzekering en onder staande antwoorden op de vragen t/m 5 hebben geen betrekking op de pechhulp

Wegens het feit dat we momenteel op vakantie zijn kan ik nog niet alle effecten beoordelen.Ik kan wel zeggen dat de behandeling van de kwestie snel en zonder problemen verloopt waarvoor onze dank

Prima contact. Goed advies.

Onze ervaring is positief. De schades die wij helaas hebben gehad zijn naar tevredenheid in behandeling genomen en netjes afgehandeld.

Wordt snel en gemakkelijk afgehaald.