Zeer professioneel en snel!!

De schadeafhandeling was heel goed.
Zeer vriendelijke medewerker die kennis van zaken had.

Prima, echter vorig jaar heb ik schade gehad en gemeld. Kost me mijn eigen bijdrage en meer min (-) schade vrije jaren. Ik ben gebeld, dat de gegevens van de tegenpartij niet gelezen konden worden.... Prima, echter vorig jaar heb ik schade gehad en gemeld. Kost me mijn eigen bijdrage en meer min (-) schade vrije jaren. Ik ben gebeld, dat de gegevens van de tegenpartij niet gelezen konden worden. Ik heb toen het originele schade formulier toegezonden en ik zal wel horen als er ontwikkelingen zijn?? En nu??

Correcte afhandeling bij schade

Alles keurig netjes afgehandeld

Heb op 28 juni een ongelooflijk verdrietig nieuws met Aveco moeten delen, mijn campers compleet uitgebrand! Vanaf dat moment steun medeleven en snelle hulp. Na drie weken alles afgehandeld en... Heb op 28 juni een ongelooflijk verdrietig nieuws met Aveco moeten delen, mijn campers compleet uitgebrand! Vanaf dat moment steun medeleven en snelle hulp. Na drie weken alles afgehandeld en financieel zeer goed gecompenseerd! Top team! Vorige week een andere camper gekocht, gelijk verzekerd bij Aveco, voelt vertrouwd.

Het is keurig netjes afgehandeld