Snelle no-nonsense afwikkeling, perfect!

Zeer tevreden. Ik vond het zelf erg vervelend dat ik schade had veroorzaakt, maar werd telefonisch gerustgesteld en goed geinformeerd. Ook voor de rest verliep alles erg duidelijk en prettig

Ik ben heel tevreden met de afhandeling van de schade, verzekerings pakket dat wij hebben was een perfecte dekking. De medische repatriatie door Allianz was erg goed geregeld en nam alle zorg weg.... Ik ben heel tevreden met de afhandeling van de schade, verzekerings pakket dat wij hebben was een perfecte dekking. De medische repatriatie door Allianz was erg goed geregeld en nam alle zorg weg. Ophalen van de camper door Zinger Campers verliep vlekkeloos. Daarna werd ik prettig geholpen met mijn vragen en de afhandeling van te annuleren kaarten voor een evenement in Nederland.

Snel, probleemloos en klantgericht afgehandeld

Zeer goed

Flexibel omgegaan met afwikkeling

Zijn zeer snel en goed geholpen

De eerste contacten verliepen heel stroef. We waren ook heel verbaasd dat we met Vrieling moesten communiceren ipv Aveco. We voelden ons echt in de steek gelaten. Geen antwoord op mails, beloven... De eerste contacten verliepen heel stroef. We waren ook heel verbaasd dat we met Vrieling moesten communiceren ipv Aveco. We voelden ons echt in de steek gelaten. Geen antwoord op mails, beloven om te telefoneren en niet doen …

Direct bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan.
Vanaf het eerste moment, midden in de nacht tot het einde van de reparatie geweldig, uitstekend geholpen.

Snelle en correcte afhandeling van de schade en goede communicatie met de alarmcentrale