Goede ervaring, vlot afgehandeld

We hebben gelukkig tot nu toe maar weinig gebruik behoeven te maken van schade-afhandeling, maar informatie en telefonisch contact zijn prima.

Heel goed ben er zeer tevreden over

Jammer dat de Mevr. bij de eerste keer bellen niet helemaal begreep wat er gebeurt was.
Daarom onze verbazing dat er een takelbedrijf belde voor een afspraak.
Maar bij terug bellen van...
Daarom onze verbazing dat er een takelbedrijf belde voor een afspraak.
Maar bij terug bellen van onze kant niet meer dan lof hoe de zaak opgepakt werd, en zeker de manier van afhandeling.

Grappig? dat ik terwijl ik een dag of 14 geleden mijn positieve mening over aveco naar aanleiding van een ongelukje in Portugal schriftelijk betuigd heb,benaderd wordt onder vermelding dat ik ergens... Grappig? dat ik terwijl ik een dag of 14 geleden mijn positieve mening over aveco naar aanleiding van een ongelukje in Portugal schriftelijk betuigd heb,benaderd wordt onder vermelding dat ik ergens niet op gereageerd heb. Dit kan duiden op miscommunicatie.

Prima, goed geregeld.

We zijn 3 jaar bij Aveco verzekerd en hebben dit jaar voor het eerst een beroep gedaan op Aveco. 1ste keer betrof de Alarmcentrale en contact en afwikkeling was uitstekend. 2de keer deden we een... We zijn 3 jaar bij Aveco verzekerd en hebben dit jaar voor het eerst een beroep gedaan op Aveco. 1ste keer betrof de Alarmcentrale en contact en afwikkeling was uitstekend. 2de keer deden we een beroep op de reisverzekering. De alinea in de schadebrief betreffende risicobeheersing etc. heb ik als denigrerend ervaren. Dat geldt overigens ook voor de ondertoon tijdens het telefoongesprek met een medewerker. Onplezierig.

Prima geregeld en duidelijk.