Prima, duidelijke communicatie,een mooi product

De algemene ervaring is goed en specifiek gericht op campers en service, die tot op heden goed bevalt

Prima service

Mijn ervaring is uitstekend, schadeafhandeling volgens afspraak.

Goed contact, snelle antwoordeen.

Eigenlijk geen ervaring met de dienstverlening. Premie wordt maar verhoogd. In verhouding met de auto verzekering veel te hoog.

Een keer met pech in Portugal gestaan, totaal geen hulp gekregen.
Mooie beloftes gemaakt; worden niet nagekomen

Mijn ervaring met Aveco is zachtjes gezegd slecht. Heb schade gehad in Oostenrijk het kwam erop neer dat ik me zelf maar moest redden .Na 3 dagen vakantie weer kruipende richting huis,zelf een dag... Mijn ervaring met Aveco is zachtjes gezegd slecht. Heb schade gehad in Oostenrijk het kwam erop neer dat ik me zelf maar moest redden .Na 3 dagen vakantie weer kruipende richting huis,zelf een dag aan het werk geweest om zo goed mogelijk richtenNederland te rijden (8x70€ + 250 aan materiaal en einde vakantie geen vervanging vervoer) Na een aantal telefoon gesprekken met een kluitje in het riet gestuurd. Heb zelf 50 jaar een bedrijf gehad waar bij ons service op nr1 stond en staat. Ben dit jaar nog wel bij Aveco verzekerd ( heb 7 jaar keurig de premie betaald nooit iets gehad)Voor mij was de gestuurde schade adressen een drama.

Goede dienstverlening, goede (aanvullende) services