Wij zijn zeer tevreden over Aveco

Ik heb gelukkig nog niet ergens gebruik van hoeven maken dus kan geen beoordeling geven

Prima bereikbare klantenservice, met snelle doorverwijzing naar adviseurs. Wat positief opvalt is, dat het zakelijk dossier meteen bij de hand is.
Één keer schade gereden. Deze...
Één keer schade gereden. Deze is snel en accuraat afgehandeld. Vanaf eerste balcontact heb ik het gevoel gehad ontzegd te zijn.

Direct met het contact met Aveco wordt je vriendelijk en professioneel te woord gestaan

Toegankelijk,
snel in reageren
begrip voor de klant

Verzekeringen gelukkig nog niet hoeven te gebruiken, wel een keer voor pech eerste keer redelijk snel geholpen alleen kon de monteur de stalling niet vinden en had geen telefoonnummer. Die zelfde... Verzekeringen gelukkig nog niet hoeven te gebruiken, wel een keer voor pech eerste keer redelijk snel geholpen alleen kon de monteur de stalling niet vinden en had geen telefoonnummer. Die zelfde dag 6 uur staan wachten op een parkeerplaats alleen omdat centrale het niet goed had doorgegeven en wederom geen telefoonnummer voor monteur om ons te bellen.