Super. Alles wordt door Aveco geregeld. Veel gemak.

Wat Aveco betreft heb ik geen klachten, helaas zijn er in Noord Holland maar weinig aangesloten schadehersteller in de omgeving Haarlem en heeft het daardoor bijna 3 maanden geduurd voordat de... Wat Aveco betreft heb ik geen klachten, helaas zijn er in Noord Holland maar weinig aangesloten schadehersteller in de omgeving Haarlem en heeft het daardoor bijna 3 maanden geduurd voordat de (rijdbare) schade gerepareerd was.
Ik begrijp dat u als camperverzekeraar ook de schades bij specifiek uitgezochte bedrijven wil laten, maar indien het alleen lichte plaatschade betreft die los staan van het camperdeel moet het toch ook mogelijk zijn dit ergens anders te laten maken, zonder verhoging van het eigen risico.
Overigens heeft de firma de Klerk Caravans in Hillegom het uitstekend gedaan.

Schade prima en snel opgelost, alles keurig geregeld door de dealer en Aveco.

Super geweldig

Schade werd voortvaren behandelt

Er wordt professioneel omgegaan met de schadeafhandeling. Netjes te woord gestaan via de telefoon en via de mail.

Ervaren dat bij alleen verkeerschade aan de caravan (auto geen schade en bij andere maatschappij verzekerd) het lastig is welke verzekeringsmaatschappij de schade met de tegenpartij gaat afhandelen.

Heel ontspannen, plezierig en meedenkend.