De informatie en voorwaarden voor onze camperverzekering zijn duidelijk en helder opgesteld. Gelukkig hebben wij nog geen gebruik hoeven te maken van onze verzekering, behalve voor een reparatie van... De informatie en voorwaarden voor onze camperverzekering zijn duidelijk en helder opgesteld. Gelukkig hebben wij nog geen gebruik hoeven te maken van onze verzekering, behalve voor een reparatie van een sterretje in onze voorruit. Wanneer wij vragen hebben worden die altijd naar volle tevredenheid beantwoord.

Goede kennis van zaken. Gelukkig geen gebruik van hoeven te maken

Top verzekering

Alle schade is altijd correct afgehandeld.

Positief, gelukkig niet vaak nodig maar toen ik ze nodig had met een defecte dynamo in hartje Sevilla zeer snel opgehaald en naar een garage gebracht.
Maken ook geen probleem van sterretjes in...
Maken ook geen probleem van sterretjes in de voorruit. Onlangs opnieuw getaxeerd voor vervanging bij totaal schade.
Zijn niet de allergoedkoopste maar bieden zeker de beste service en dekking.

Tot op heden, prima. Paar keer jullie hulp nodig gehad, over de afhandeling waren en zijn we zeer tevreden. De premie is wel hoog, maar dat zal ook wel niet anders kunnen, maar nogmaals de service... Tot op heden, prima. Paar keer jullie hulp nodig gehad, over de afhandeling waren en zijn we zeer tevreden. De premie is wel hoog, maar dat zal ook wel niet anders kunnen, maar nogmaals de service is prima.