Prima verzekering, goede prijs kwaliteit verhouding. Echter u vergeet de Zeeuwse camper bezitters. Uw vertegenwoordiger in Heinkenszand is een Caravan dealer. In Kapelle is een ECHTE camper garage.... Prima verzekering, goede prijs kwaliteit verhouding. Echter u vergeet de Zeeuwse camper bezitters. Uw vertegenwoordiger in Heinkenszand is een Caravan dealer. In Kapelle is een ECHTE camper garage. En zou U aanbevelen bij vrienden en relaties indien u, in Kapelle een service punt had!

Goede afwikkeling bij schade, ik zeg altijd je leert je verzekering pas kennen als je iets mee maakt!

Ik heb er gelukkig maar weinig ervaring mee, en die ene keer dat ik wat schade had is het netjes opgelost , vandaag nog jullie aangeraden als verzekeringsmaatschappij.

Al jaren bij jullie verzekerd en ben meer dan tevreden.

Positief. To the point en volgt de klanten die problemen hebben goed!

Wegens pech recent gebruik moeten maken van de pechhulp verzekering van Aveco. Alleen lof voor de ondersteuning, behandeling en begeleiding door het team van Aveco en van de Pechhulp.

Prima, alleen vind ik de verzekering die ik heb erg duur ( € 2800= per jaar)

Als ik contact opneem met Aveco wordt ik altijd vriendelijk te woord gestaan, en doen ze alles om mij te helpen, ze nemen daar dan ook de tijd voor.