Uitstekend, want persoonlijk contact mogelijk, duidelijke brieven, adequate afghandeling en terugkoppeling van deze afhandeling.

Er was een schaderekening van 260 euro. nadat alles was ingediend kreeg ik te horen dat er een eigen risico was van 250 euro Veel moeite voor 10 euro

Schade direct gemeld, ik kon direct e.e.a. in gang zetten bij de dealer zodat bij thuiskomst de schade gelijk kon worden hersteld. Alle kosten zijn afgehandeld tussen de dealer en de verzekering.... Schade direct gemeld, ik kon direct e.e.a. in gang zetten bij de dealer zodat bij thuiskomst de schade gelijk kon worden hersteld. Alle kosten zijn afgehandeld tussen de dealer en de verzekering. Perfect verlopen.

Prima afhandeling

Het wordt duidelijk en adequaat afgehandeld. Geen loze beloftes of informatie, gewoon duidelijkheid en nakomen van afspraken.

Goede ervaring. Snel opgelost.

Prima afgehandeld

Zeer goed, vlotte afhandeling van schades!

Teveel op afstand. Er wordt door de Aveco alarmcentrale doorverwezen naar schade partner, die vervolgens e.e.a. per mail overdraagt naar buitenlandse partner omdat men de franse taal niet machtig... Teveel op afstand. Er wordt door de Aveco alarmcentrale doorverwezen naar schade partner, die vervolgens e.e.a. per mail overdraagt naar buitenlandse partner omdat men de franse taal niet machtig is.
Mocht vervolgens zelf een oplossing zoeken.
De Aveco alarmcentrale laat na melding ook niets meer van zich horen of e.e.a. is afgewikkeld. Hoezo een vast aanspreekpunt!!