Ik ben goed geholpen met de schade afhandeling

Duidelijke en zeer correcte afhandeling , ik ben zeer tevreden hoe onze schade is afgehandeld

Goed. Al vind ik dat ik er wel achteraan moest blijven gaan.

Alles is keurig geregeld

Bereikbaarheid in noodgevallen is niet echt best. Meerdere keren moeten bellen. Daarna werd adequaat gehandeld. Na indienen van claim beleeft bevestig van ontvangst en reactie tot ik zelf weer ging... Bereikbaarheid in noodgevallen is niet echt best. Meerdere keren moeten bellen. Daarna werd adequaat gehandeld. Na indienen van claim beleeft bevestig van ontvangst en reactie tot ik zelf weer ging bellen. Daarna liep het vlot.

Heel positief.

Snelle probleemloze afhandeling

De ervaring is als geheel positief. Het zou goed zijn om tijdens de afhandeling wat meer te communiceren. Bericht van ontvangst bijvoorbeeld, of periodiek de stand van zaken.

AnoniemPechhulp

Zeer goede afhandeling van defecte camper. Binnen 24 uur een vervangende camper gebracht en de defecte camper na een weekend weer retour naar een garage. Tevens een luisterd oor voor persoonlijke... Zeer goede afhandeling van defecte camper. Binnen 24 uur een vervangende camper gebracht en de defecte camper na een weekend weer retour naar een garage. Tevens een luisterd oor voor persoonlijke omstandigheden met een daaraan verbonden goede oplossing.