Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Frans en Leony Roobeek

Nadat we besloten hadden om de tegelvloer in de hal te laten vernieuwen, besloten we ook ons toilet onder handen te nemen. We kregen het advies om bij de Bubbleshop in Wijchen te gaan kijken. Dat... Nadat we besloten hadden om de tegelvloer in de hal te laten vernieuwen, besloten we ook ons toilet onder handen te nemen. We kregen het advies om bij de Bubbleshop in Wijchen te gaan kijken. Dat bleek een schot in de roos. Goed advies en tijdens de uitvoering van de werkzaamheden bleek er een perfecte afstemming te zijn met de tegelzetters. Alles is heel vakkundig voorbereid en met grote zorg geplaatst. Het resultaat mag gezien worden!

Zeer tevreden over het ontwerpproces, de uitvoering en de nazorg. Zie beoordeling

Geen verbeterpunten.

gerrits

We hebben een prima ervaring met de Bubbelshop. Bert kwam met een prima voorstel m.b.t. de indeling van de badkamer en de inrichting, er werd met ons mee gedacht.

Bereikbaarheid zou wat beter kunnen

mevrouw de Vries

Ben via via bij het bedrijf gekomen ! Plezierig contact, denkt mee en mooi resultaat.

Duidelijke communicatie, uitstekend advies en bij onvoorziene omstandigheden oplossingsgericht met prima oplossingen tegen een redelijke prijs

Jakob

De Bubbelshop geeft goede service en kwaliteit van werk en daarbij is zelfs de nazorg is uitstekend.

Wij zijn bijzonder tevreden over de advisering omtrent de realisatie van onze "badkamerwensen" en over de wijze waarop de werkzaamheden zijn uitgevoerd.

Verbeterpunten zijn niet aan de orde!

J.Elemans

Prettig ,zorgvuldig en vakkundig bedrijf. Mijn badkamer is precies geworden zoals ik het mij had voorgesteld. Goed advies.

Familie Klabbers

Wij zijn heel erg tevreden met ons gerenoveerde toilet. Het was allemaal perfect geregeld. Aardige, bekwame en behulpzame mensen over de vloer gehad. We zullen dan ook zeker in de toekomst aan... Wij zijn heel erg tevreden met ons gerenoveerde toilet. Het was allemaal perfect geregeld. Aardige, bekwame en behulpzame mensen over de vloer gehad. We zullen dan ook zeker in de toekomst aan jullie denken als we weer een klus hebben.

Nee

Wij zijn zeer tevreden. Keurig en netjes gewerkt. Planning precies volgend afspraak.