Basil

Willemien Bos

Hallo,
Hallo,
Het bedrijf ken ik verder niet, dus kan ik geen oordeel over geven. De mand die ik heb ontvangen voldoet prima. Wel moet ik er aan wennen gezien ik altijd een fietstas heb gebruikt. Ik heb hem nog niet heel veel kunnen gebruiken omdat dat het weer het niet toe liet en de vakantie al voorbij was. Volgend voorjaar kan ik een beter oordeel geven.

Ik heb nog niet zo veel met dit bedrijf te maken gehad maar de medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam de test met de fietstassen vind ik erg leuk

Leuk vriendelijk bedrijf met behulpzaam medewerkers

De levering van de fietstas vond redelijk snel plaats, maar zekf heb ik nooit een mail ontvangen dat die verstuurd zou worden. Ik heb wel een mail ontvangen dat de fietstas op voorraad was.

Manon de Vries

Mooie productcatalogus, overzichtelijke site en prachtige producten!

Stan van Hoeven

Snelle levering. Materiaal is uitstekend en het ziet er ook zeer modern uit!

Kees Hamelink

Communicatie verloopt snel en soepel.

Iris Huijkman

Basil is een fijn en duidelijk bedrijf! De producten kwamen op tijd terug. Ze zijn flexibel en veelzijdig. De uitnodiging voor het review kwam later dan verwacht, maar dat maakt mij natuurlijk niet... Basil is een fijn en duidelijk bedrijf! De producten kwamen op tijd terug. Ze zijn flexibel en veelzijdig. De uitnodiging voor het review kwam later dan verwacht, maar dat maakt mij natuurlijk niet veel uit! Vooral leuk aan Basil vind ik dat er ook fietsaccessoires worden aangeboden op de site en niet alleen tassen! Ik mis een fietstas die aan de zijkant kan worden gehangen en omgedaan kan worden als rugzak!

Prima levering en product van goede kwaliteit.

Marian

Goede en nette communicatie via mail