Basil

De fietstas was keurig op tijd afgeleverd. Duidelijke communicatie.

Andrea Kasper

19030, Berlin Rattan Look, nature brown
sehr praktischer Korb für vorne am Fahrrad, hiermit habe ich meine Sachen immer im Blick, ich komme auch während der Fahrt an alles d'an, sehr gut

R. de Jong

Sinds kort gebruik ik fietstassen van Basil. Dit zijn de beste tassen die ik ooit achter op mijn fiets heb gehad.

Riet

Voor op mijn fiets heb ik een fietskrat van Basil. zeer praktisch wanneer ik naar de supermarkt ga om boodschappen te doen of naar de moestuin om de oogst in te vevoeren. mijn uitgangspunt om de... Voor op mijn fiets heb ik een fietskrat van Basil. zeer praktisch wanneer ik naar de supermarkt ga om boodschappen te doen of naar de moestuin om de oogst in te vevoeren. mijn uitgangspunt om de auto zoveel mogelijk te laten staan slaagt door oa het fietskrat, omdat hij groot en zeer stevig is.

Evert

Ik kende het bedrijf niet, maar toen ik op zoek ging naar een nieuwe fietstas ontdekte ik het enorm uitgebreide asortiment. Hele mooie tassen voor een interessante prijs.
De levering was heel...
De levering was heel snel.

Ada

Prima producten. Snelle levertijd.
We zijn zeer tevreden.

Klantvriendelijk, mooie website

Femke Wijnhoven

Prima ervaring. Alles past er in en ze zijn goed afsluitbaar. Waterdicht zijn is bij dit herfstweer ook heel fijn. Zeer praktische tassen

Positief, klantvriendelijk, duidelijke website

Snelle levering.