Basil

Niky

Het zijn erg fijne fietstassen. Ik heb een folder wijk en door deze fietstassen past er 2 keer zoveel folders in.

Duidelijke communicatie, reageren vrij snel, product zeer snel geleverd.

Positief en eerlijk contact, snel reactie, product snel toegestuurd

Maurice Bovee

Op zoek naar een nieuw multifunctionele laptop-, fiets-, compacte reistas kwam ik bij Basil terecht. Het is de eerste keer dat ik iets van dit merk heb gekocht. Na een maand erg enthousiast over de... Op zoek naar een nieuw multifunctionele laptop-, fiets-, compacte reistas kwam ik bij Basil terecht. Het is de eerste keer dat ik iets van dit merk heb gekocht. Na een maand erg enthousiast over de tas die tevens rugzak en fietstas is. Supergemakkelijk op de fiets te klemmen, maar ook als rugzak superhandig om mee te nemen in trein en auto. Tot nu toe dus erg tevreden en geen klachten.

Jurjen

Mijn ervaring met het bedrijf Basil is vrij summier te noemen: 1 van de medewerkers van Basil zit bij mijn Tourvereniging Swolland. Via hem ben ik ook op de hoogte gesteld van het testtraject over... Mijn ervaring met het bedrijf Basil is vrij summier te noemen: 1 van de medewerkers van Basil zit bij mijn Tourvereniging Swolland. Via hem ben ik ook op de hoogte gesteld van het testtraject over de tassen van Basil

Prima! Vriendelijke mails,duidelijke communicatie, mooie website.

Fenny Toebes

Ik heb zeer goede ervaring met Basil. Zeer vriendelijk , correct en snelle levering

R. Brouwer

Ik ervaar Basil als een bedrijf met een hart voor de consument. Snelle levering en ontzettend fijne en sterke producten.
Ik heb inmiddels meerdere tassen van dit merk en het bevalt erg goed....
Ik heb inmiddels meerdere tassen van dit merk en het bevalt erg goed. Fijne bevestiging om aan mijn fiets te hangen, sterk materiaal en er is goed over de ruimte in de tassen nagedacht. Ik kan alles mee nemen wat ik nodig ben voor zowel mijn werk(fiets)tas als mijn mountainbike stuurtas.
Klantenservice staat klaar voor vragen en de leuke acties op social media maken het volgen van Basil leuk!

karin

Goed. Nette bezorgservice die ook op tijd is.
Goede communicatie via mail.