Anja

Sehr gut

Liebe Anja,
herzlichen Dank für Ihre sehr gute Bewertung unserer Website Bedandbreakfast.nl. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns auf der Website Bedandbreakfast.nl begrüßen zu dürfen.
Viele...
Liebe Anja,
Viele Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

PHM Wijnker

Zeer positief

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel begrijpelijk, was heel snel in contact met de de B&B die ik wilde boeken.

Nvt

Prima en snel geregeld

Altijd goed

Persoon B

Topadresjes

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer duidelijke site,de mooiste plekjes beoordeeld met tulpjes die de juiste weergave van de B&B geven.Duidelijk , prijzen handig te berekenen,foto’s met correcte weergave.Handig om te reserveren... Zeer duidelijke site,de mooiste plekjes beoordeeld met tulpjes die de juiste weergave van de B&B geven.Duidelijk , prijzen handig te berekenen,foto’s met correcte weergave.Handig om te reserveren rechtstreeks bij de eigenaar.

G.de Haan

Reservering B&B

Prima service

I.Toma

Niet beschikbaar wel op site beschikbaar.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snelle reactie maar tuinhuis was niet beschikbaar maar staat no g steeds als beschikbaar op jullie site.

Beste mevrouw Toma,
Beste mevrouw Toma,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!

Geris

Verblijf Beek

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We wachten nu al 5 dagen op de verdere afhandeling van het verblijf.

Beste mevrouw Geris,
Beste mevrouw Geris,
Bedankt dat u de moeite genomen heeft dit aan ons door te geven. We vinden het erg vervelend dat het zo lang duurt voordat u reactie op uw reserveringsaanvragen krijgt. We begrijpen dat dit erg frustrerend moet zijn. Normaliter kunt u binnen 24 uur een reactie van de B&B-eigenaar verwachten. Wilt u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B's u deze ervaring gehad heeft? Dan kunnen wij hierover contact opnemen met de B&B-eigenaren om hen hierop aan te spreken en alsnog zo snel mogelijk duidelijkheid over de status van uw aanvragen te krijgen.
Onze excuses voor het ongemak.

Willems

Verbaasd

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vraag om een reservering bij een B&B. Volgens de kalender is de kamer beschikbaar. Na 3 !!! dagen krijg ik een reactie dat de kamer bezet is. Als ik dan opnieuw de data invoer, zijn er nog kamers... Ik vraag om een reservering bij een B&B. Volgens de kalender is de kamer beschikbaar. Na 3 !!! dagen krijg ik een reactie dat de kamer bezet is. Als ik dan opnieuw de data invoer, zijn er nog kamers vrij. Zou het zijn omdat ik alleen wil komen? Blijkbaar worden in Nederland alleenreizenden nog steeds niet gewenst.

Beste mevrouw Willems,
Beste mevrouw Willems,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.

Hazekamp

Zoek website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We hebben lang moeten zoeken voor we de juiste website hadden.

Beste mevrouw Hazekamp,
Beste mevrouw Hazekamp,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u onze website niet snel heeft kunnen vinden. U komt eenvoudig en snel op onze website door enkele de naam van de website in te voeren 'Bedandbreakfast.nl'.
Mocht u nog onduidelijkheden hebben, laat het ons gerust weten via het contactformulier op onze website.

O. Hartholt

Een openbaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een duidelijk en overzichtelijke site.