Wendy

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer tevreden. Heel goed.

anoniem

Duidelijk en overzichtelijk

Snelle reactie

JaHe5263

Lekker genieten bij landelijke B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We kunnen B&B reserveren, als ik foto's van keuken en zitkamer zie, daar kunnen we lekker drinken met hapjes.
En we houdt van landelijk, heerlijk vakantiegevoel.

Ton van Pelt

Prettige zoeksite

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het zoeken gaat heel makkelijk en je hebt snel resultaten van de exploitant.

Lucas

Annuleringsvoorwaarden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij vinden het wel een gebrek dat er geen uniforme annuleringsvoorwaarden opgelegd worden.

Lukasse

Fried

Favorieten aangeven mis ik!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is mijn favoriete site om een B&B te zoeken en ik vind altijd wel iets maar het zou makkelijker zijn als er een mogelijkheid was om een favorieten lijst te kunnen maken! Of is het er al en heb... Het is mijn favoriete site om een B&B te zoeken en ik vind altijd wel iets maar het zou makkelijker zijn als er een mogelijkheid was om een favorieten lijst te kunnen maken! Of is het er al en heb ik het niet gezien?

van leeuwen

Bemiddeling ok

goed

Rene Gabriels

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Simpel en effectief om via B&B.nl een accommodatie te boeken. De follow-up door de gekozen accommodatie was ook snel, hetgeen betekent dat er een fijne samenwerking is tussen B&B’s en... Simpel en effectief om via B&B.nl een accommodatie te boeken. De follow-up door de gekozen accommodatie was ook snel, hetgeen betekent dat er een fijne samenwerking is tussen B&B’s en BedandBreakfast.nl.

prive

Snelle reactie en persoonlijk contact.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb een hele goede ervaring. Snelle reactie binnen 24 uur, top!! Na een email gestuurd te hebben ivm een vraag, ben ik persoonlijk telefonisch benaderd, dat was super prettig.