Frans

Je kunt niet altijd overal terecht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb afgelopen maand 3 keer geprobeerd om iets te boeken maar kreeg er was steeds iets waarom het niet kon.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Frans,
Beste Frans,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u drie keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Romy - Bedandbreakfast.nl

gut

Gut

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Guten Morgen,
Guten Morgen,
herzlichen Dank, dass Sie sich Zeit für eine Bewertung unserer Website Bedandbreakfast.nl genommen haben. Wir freuen uns, dass Ihnen die Website zusagt und Sie uns gerne weiterempfehlen.
Wir wünschen Ihnen einen guten Start ins neue Jahr und weiterhin viele schöne Aufenthalte in unseren B&Bs in den Niederlanden.
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Franssen

Super B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hele mooie locatie en accommodatie, last minute geboekt, snelle en reactie! Hele lieve hostes, alles wat je je kunt wensen, heerlijk ontbijt, zeker de moeite waard om terug te komen en dan voor... Hele mooie locatie en accommodatie, last minute geboekt, snelle en reactie! Hele lieve hostes, alles wat je je kunt wensen, heerlijk ontbijt, zeker de moeite waard om terug te komen en dan voor langere tijd! Dankjewel Anne-marie. Groetjes uit Maastricht

Familie van den Beuken

Verrassend snel!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heerlijk genieten in Nederland en overzichtelijk

Steef van den Oosterkamp

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk boeken en duidelijke site

Kees Varkevisser

Super

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alles binnen een paar minuten geregeld

Otten

Ideaal

Carola groeneveld

Ietwat persoonlijker omdat je gelijk contact hebt met de verhuurder

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Over het geheel wel goed, soms zijn de beschrijvingen iets anders dan in de werkelijkheid. Maar dat kun je vaak wel uit de beoordelingen halen.

Jeanette

Ik kreeg snel bericht

Hub

Site werkt snel en accuraat

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede informatie op de site. Reservering werkt zeer snel en correct.