Sint Pancras

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijke site. Gebruiksvriendelijk

Wim

9/10

Verbetering beschrijving

Over het algemeen is de beschrijving prima, maar het is soms moeilijk uit te vinden of alles gelijkvloers is of dat b.v. het slapen en badkamer/toilet op 1 verdieping is gesitueerd. Vaak staat er... Over het algemeen is de beschrijving prima, maar het is soms moeilijk uit te vinden of alles gelijkvloers is of dat b.v. het slapen en badkamer/toilet op 1 verdieping is gesitueerd. Vaak staat er bij dat het op de begane grond is terwijl de slaapkamer op een verdieping hoger of soms lager is.

Visser

10/10

Prima

Super

Sylvia

8/10

Goede website, kan nog wel wat worden verbeterd

Fijne website waar ik vaak op zoek en ook mooie b en b's al geboekt heb. Helaas is er geen mogelijkheid om je favoriete b en b's op te slaan in een account. Dit is in deze tijd wel ouderwets dat... Fijne website waar ik vaak op zoek en ook mooie b en b's al geboekt heb. Helaas is er geen mogelijkheid om je favoriete b en b's op te slaan in een account. Dit is in deze tijd wel ouderwets dat jullie dat niet aanbieden.

Ingrid

10/10

Tevreden!!

Altijd snel en accuraat contact

Marga

10/10

Prima service

Nu twee keer B&B gezocht en geboekt. Overzichtelijke informatie die actueel is, heldere communicatie over status reservering et cetera.

X

10/10

Simpel snel en helder

Heldere site

Fam Koopman

10/10

Prima

nvt

Harrie

8/10

Snel antwoord!

Prima!

Erika

8/10

Prima

Het plaatsen van een reservering gaat heel gemakkelijk, je krijgt ook direct een bevestiging van je reserveringsaanvraag. Bij het invullen van een plaatsnaam bij de zoekopdracht moet je die... Het plaatsen van een reservering gaat heel gemakkelijk, je krijgt ook direct een bevestiging van je reserveringsaanvraag. Bij het invullen van een plaatsnaam bij de zoekopdracht moet je die vervolgens aanklikken, anders lukt het zoeken niet goed, dat kan beter volgens mij.