E.Bus

duidelijke info

Rudy

Overzichtelijk en snel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Boeken van een B&B in Zuidlaren ging snel. Goed overzicht van de kosten en overige info. Prima.

MZ

Die Website ist übersichtlich, informativ und anschaulich. Es gibt ein breites Angebot an Unterkünften.

Sehr geehrte MZ,
lieben Dank, dass Sie sich die Zeit für ein Feedback genommen haben. Wir freuen uns, dass Ihnen das Design und die Navigation auf Bedandbreakfast.nl gefällt.
Es tut uns...
Sehr geehrte MZ,
Es tut uns jedoch leid zu hören, dass sich die B&B-Inhaber nicht wie versprochen innerhalb von 24 Stunden bei Ihnen zurückmelden. Wir wären Ihnen sehr dankbar, wenn Sie uns über das Kontaktformular auf unserer Website die Namen der Unterkünfte nennen. Auf diese Weise können wir Kontakt mit dem B&B aufnehmen und die langen Rückmeldezeiten adressieren.
Wir wünschen Ihnen ein frohes Weihnachtsfest und alles Gute für das neue Jahr 2024.
Viele Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Nicky

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk site, goede info, veel keuze.

Mirjam Kranendonk

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel gevonden wat ik zocht. Leuker zelfs!

Math

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk en uitgebreide informatie omtrent de B&B onderkomens

Rietman

Super goed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij boeken al jaren weekendjes en uitjes via deze site.

Hermine

Aandacht voor de hondenliefhebber

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op zich goede site. Mooi en verzorgt. Het zou fijn zijn als je in de zoekfunctie een optie hebt voor honden. Nu moet je elke B&B doorzoeken of het ergens in de huisregels staat. Dat is niet zo... Op zich goede site. Mooi en verzorgt. Het zou fijn zijn als je in de zoekfunctie een optie hebt voor honden. Nu moet je elke B&B doorzoeken of het ergens in de huisregels staat. Dat is niet zo handig.
Daarnaast heb ik een B7B geveonden waarop staat 'geen ontbijt'. Dat vindt ik vreemd, daar het een B&B betreft!

Beste Hermine,
Dank voor uw feedback.
Beste Hermine,
Dank voor uw feedback.
We hebben heel veel B&B's in het aanbod waar ook de hond van harte welkom is. Hiervoor kunt u de filter 'huisdieren welkom (na overleg)' gebruiken. Dan krijgt u enkel de B&B's te zien waar u ook met de hond terecht kan.
Eelke - Bedandbreakfast.nl

XY

Schon mehrfach Unterkünfte gebucht, meist problemlos und mit schnellen Antworten.

Liebe/r XY,
Liebe/r XY,
lieben Dank für Ihr positives Feedback zu unserer Website Bedandbreakfast.nl. Wir freuen uns, dass Sie unsere B&B-Vermittlungsplattform gerne nutzen und Ihnen die Navigation, das Design und die Suchfunktionen zusagen.
Frohe Weihnachten und eine gesundes und erfolgreiches neues Jahr 2024 wünscht Ihnen
das Bedandbreakfast.eu Team
Ruth Elsässer

Rijsdijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed wel mis ik een mailtje terug van de inschrijving!

Goedemiddag,
We kijken graag even met u mee!
Neem gerust even contact met ons op via het contactformulier op onze website.
Eelke - Bedandbreakfast.nl