Particulier

Nog geen ervaring mee.

De loksheuvel

De loksheuvel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Benb de loksheuvel.zijn al keer eerder geweest.prima.netjes.schoon.prima sauna .bubbelbad goed ontbijt vriendelijke eigenaren al met al top.

Inia

To the point

Duidelijk

Claudia

Sehr gut

Liebe Claudia,
herzlichen Dank für Ihr sehr gutes Feedback zu unserer B&B Vermittlungsplattform Bedandbreakfast.nl. Wir freuen uns, dass Ihnen das breite Angebot der B&Bs gefällt....
Liebe Claudia,
Wir wünschen Ihnen frohe Weihnachten und einen guten Start in das neue Jahr 2024.
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Nathalie Vuijk

Duidelijke site alleen had het ook fijn geweest de kaart van Nederland te kunnen zien met daarop de b&b's die je aan kunt klikken bijv langs de weg op doorreis

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik zocht eerst op booking.com naar een b&b tot ik hoorde van deze site. Ideaal

Pasman

correct afgehandeld.

Vakantie

Onoverzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Geen duidelijkheid over beschikbaarheid opgegeven datum. Verwarrend😕

Beste Vakantie,
Beste Vakantie,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat de beschikbaarheidsinformatie niet geheel duidelijk is voor u. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!

Peter

Reactietijd van b&b belemmerend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gemakkelijke site met goed vindbare en aantrekkelijke overnachtingsmogelijkheden. Maar het gebeurt mij inmiddels herhaald dat een aanvraag (na uren wachttijd) niet wordt gehonoreerd wegens... Gemakkelijke site met goed vindbare en aantrekkelijke overnachtingsmogelijkheden. Maar het gebeurt mij inmiddels herhaald dat een aanvraag (na uren wachttijd) niet wordt gehonoreerd wegens onbeschikbaarheid en (citaat b&b) een niet bijgewerkte agenda. Dan steeds weer een nieuwe vinden kost tijd en opnieuw wachttijd op risico af dat ie opnieuw wordt geweigerd. Dan toch maar booking.com: directe bevestiging. Jammer van jullie organisatie!

Beste Peter,
Beste Peter,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u meerdere keren te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Wim Manshande

Beschikbaarheid en boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Jammer dat men altijd eerst een reserveringsaanvraag moet doen, omdat de beschikbaarheid niet direct getoond wordt. Dat is een grote misser!

Beste meneer Manshande,
Beste meneer Manshande,
Bedankt voor uw feedback. Op Bedandbreakfast.nl kunt u inderdaad een vrijblijvende reserveringsaanvraag maken. De beschikbaarheidsinformatie is in de meeste gevallen altijd up-to-date. Mocht u een reserveringsaanvraag hebben gemaakt voor een periode dat er geen beschikbaarheid meer was, laat dan via het contactformulier op onze website weten bij welke B&B u dit ervaren heeft. We kijken dan graag met u mee.
Alvast bedankt!