Monique

Geen reactie van B&B op aanvraag .

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie site maar de eigenaar reageert niet op aanvraag . Ook bij mijn dochter niet vorige week.
Eerdere boeking bij andere eigenaar ging prima.

Beste Monique,
Beste Monique,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u nog geen reactie op uw reserveringsaanvraag heeft gehad. Normaliter kunt u deze binnen 24 uur verwachten. Wij willen graag voor u uitzoeken wat er misgegaan is en zorgen voor duidelijkheid rondom uw reserveringsaanvraag. Wilt u daarom via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B u een reserveringsaanvraag gedaan heeft? Wij zullen dan contact opnemen met de eigenaar van deze accommodatie.

Kaatje

Niet up to date

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Kamer gereserveerd, bevestiging van B&B afgewacht, toen bleek er "net tegelijk' door iemand anders geboekt. Het gaat over kerst, er is nu niets meer te boeken dus waarschijnlijk waren ze vergeten... Kamer gereserveerd, bevestiging van B&B afgewacht, toen bleek er "net tegelijk' door iemand anders geboekt. Het gaat over kerst, er is nu niets meer te boeken dus waarschijnlijk waren ze vergeten aan te geven dat ze niet open zijn. De informatie is hoe dan ook niet up-to-date.

Beste Kaatje,
Beste Kaatje,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht had de B&B-eigenaar de kalender nog niet bijgewerkt. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!

Tineke Roeloffs

Slechte communicatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is ons nu al twee keer voorgekomen dat wij willen reserveren voor bepaalde data en dat we dan de opmerking terug krijgen dat er op die bepaalde data geen beschikbaarheid is! Terwijl deze data... Het is ons nu al twee keer voorgekomen dat wij willen reserveren voor bepaalde data en dat we dan de opmerking terug krijgen dat er op die bepaalde data geen beschikbaarheid is! Terwijl deze data gewoon open staan! Sorry, maar daar hebben we dus niets aan!

Beste mevrouw Roeloffs,
Beste mevrouw Roeloffs,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u twee keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Els Brenkman

Altijd bedandbreakfast.nl voor mij.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Als ik op zoek ben naar een B&B zoek ik altijd op bedandbreakfast.nl. Duidelijke en overzichtelijke site en kan altijd iets naar mijn zin vinden. En positieve ervaringen met de B&B’s.

Herm Jansen

Prettig boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Reserveren en boeken zonder problemen en prettig

Natasja van Oers

Heerlijk nachtje

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We hebben een heerlijk verblijf gehad! Goed gevulde koelkast voor een uitgebreid ontbijt. Vriendelijke ontvangst en prachtig gelegen.

Konings

Bereikbaarheid

Super bereikbaar via internet

Quest

Gut zu handhaben

Liebe Frau Quest,
Liebe Frau Quest,
wir freuen uns sehr über Ihre sehr gute Rückmeldung zu unserer Website Bedandbreakfast.nl. Schön, dass Ihnen der Aufbau der Seite zusagt und Sie alle wichtigen Informationen finden, die Sie für die Auswahl eines B&B benötigen.
Viele Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

K

Seite gut gestaltet, informativ. Was mich stört Preise sind immer niedriger angegeben als die dann tatsächlich kosten, wenn man auf Reservierung klickt

Liebe/r K,
lieben Dank, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung von unserer Website Bedandbreakfast.nl genommen haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufbau und die Funktionen zusagen.
Es...
Liebe/r K,
Es darf nicht sein, dass sich Preise im Buchungsprozess verändern. Der Preis pro Nacht, der anfänglich angezeigt wird, sollte sich dann auch im Endpreis wiederfinden, multipliziert mal die Anzahl der Nächte, die Sie ausgewählt haben. Sollten Ihnen das nochmals passieren, wären wir Ihnen sehr verbunden, wenn Sie uns den Namen des B&Bs durchgeben.
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer