Maria

Makkelijke manier van boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

duidelijke website, logisch vervolg, direct contact met de host

Ingrid

Snel en duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb een reservering geplaatst met nogal wat vragen. Er kwam supersnel heel duidelijk antwoord. Dus direct daarna geboekt.

Overmeen

Snelle reactie.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Erg fijn contact. Snelle reactie.

M.P.

Overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is een overzichtelijke website. Wat jammer is, dat je eerst een reserveringsaanvraag moet doen en vervolgens maar moet afwachten of er werkelijk beschikbaarheid is en diverse keren met de B&B... Het is een overzichtelijke website. Wat jammer is, dat je eerst een reserveringsaanvraag moet doen en vervolgens maar moet afwachten of er werkelijk beschikbaarheid is en diverse keren met de B&B moet emailen om je reservering DEFINITIEF te maken. Het zou gemakkelijker zijn als je direct zou kunnen boeken.
Ook jammer dat jullie geen app hebben.

Peter Bruijns

Inloggen lukte niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

ik krijg telkens een foutmelding als ik wil inloggen

Beste meneer Bruijns,
Beste meneer Bruijns,
Bedankt voor uw feedback! Op Bedandbreakfast.nl is het niet mogelijk om als gast in te loggen. U kunt eenvoudig een vrijblijvende reserveringsaanvraag maken met uw contactgegevens. Vervolgens ontvangt u een bevestiging waarin de contactgegevens van de accommodatie worden vermeld.
Hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Yvonne

Zeer slecht!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Tot 2 x toe een reservering gedaan waarbij ik te horen kreeg dat deze dagen niet beschikbaar waren. Deze stonden wel als beschikbaar vermeld. Dus behoorlijk balen!

Beste Yvonne,
Beste Yvonne,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u twee keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Van Gastel

Geen reactie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Geen reactie op onze reservering

Beste mevrouw Van Gastel,
Beste mevrouw Van Gastel,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u nog geen reactie op uw reserveringsaanvraag heeft gehad. Normaliter kunt u deze binnen 24 uur verwachten. Wij willen graag voor u uitzoeken wat er misgegaan is en zorgen voor duidelijkheid rondom uw reserveringsaanvraag. Wilt u daarom via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B u een reserveringsaanvraag gedaan heeft? Wij zullen dan contact opnemen met de eigenaar van deze accommodatie.

Jacobine

Duidelijk en overzichtelijk

Pistorius

Snel en duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Regelmatig mijn boeking hier geplaatst
Duidelijke site met snelle reactie en correcte afhandeling

Paul Beuse

Prima verblijf

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Landelijk gelegen rustige, nette B&B. zeer prettig ontvangst en goede communicatie met de gastvrouw. De auto kan overdekt naast het verblijf geparkeerd worden. Vooral handig met slecht weer. Het... Landelijk gelegen rustige, nette B&B. zeer prettig ontvangst en goede communicatie met de gastvrouw. De auto kan overdekt naast het verblijf geparkeerd worden. Vooral handig met slecht weer. Het verblijf zelf is klein maar alles is aanwezig . Een tafel Met twee stoelen waaraan je ‘s ochtends je ontbijt kunt nuttigen. Een zeer grote badkamer Met een hele fijne douche. Wat ook prettig is dat je zelf in het verblijf koffie en thee kunt zetten en dat er een koelkast aanwezig is. Al met al een prima verblijf.