R. Penders

Snel en goed geregeld

Snel en goed geregeld

Monumentaal logeren

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prachtig pand met mooie kamer en uitzicht op de muziektent. Vriendelijke gastvrouw en heerlijk ontbijt.

Vandenheuvel

Prima B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

zeer goede B&B , goede ontvangst, mooi netjes onhouden huis, makkelijke keuken, super ontbijt. aan te raden !

Marja

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vaak een B&b gezocht via deze website. Fijn dat je veel voorkeuren op kan geven en zodoende snel wat geschikts kan vinden!

Johny Willaert

Goede beoordeling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk te vinden B&B op de site, duidelijke informatie

B & B Op Steeg

Valt dit keer echt heel erg tegen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na reserveringsaanvraag moest ik op de eigen site b&b opnieuw de boeking invoeren, hierbij lukte dat niet omdat de vrijdag en zaterdag gekoppeld zijn en ik do-vr-za wilde ingeven
Opnieuw met...
Opnieuw met eigenaar gemaild en toen zijn de dagen losgekoppeld
Opnieuw alles ingevuld en ook moest ik gelijk via iDeal betalen
Helaas geen gratis ontbijt zoals op uw site staat maar een bedrag van 12,50 per dag pp
Alles omvattende vind ik deze boeking veel moeite kosten
Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt op al mijn boekingen uit het verleden.
Omdat ik graag dit plekje in de Steeg wilde boeken, anders was ik afgehaakt.

Met vriendelijke groet van Conny Assenberg

M smeets

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik probeer een b&b te boeken geef een datum in en maak een reseevering. Krijg ik bericht het is vol. Vreemd wantvik kon datum wel selecteren

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste mevrouw Smeets,
Beste mevrouw Smeets,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!
Romy - Bedandbreakfast.nl