Hajo

Bis jetzt keine schlechten Erfahrungen gemacht.

Lieber Hajo,
danke für Ihre Bewertung! Wir freuen uns, dass die Navigation und Übersichtlichkeit unserer Webseite Bedandbreakfast.nl für Sie passt.
Herzliche Grüße
Team Bedandbreakfast.eu

G. Krijnsen

Prima overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prettige indeling, duidelijk en eenvoudig te gebruiken.

Theo

Een handige website

Gemakkelijk in gebruik.

Brühlmann

Gut

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Lieber Herr Brühlmann,
lieben Dank, dass Sie Ihre guten Erfahrungen mit der Website Bedandbreakfast.nl teilen. Wir freuen uns, dass Sie Ihnen der Aufbau und die Navigation zusagen.
Viele...

Goede duidelijke website

Beuving

Super ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer goede B&B, mooie ruime kamers met hoog plafon, grote badkamers, goede bedden en een heerlijk ontbijt. We slapen voor ons werk vaak in hotels of B&B's dus komen veel tegen. Maar hier komen we... Zeer goede B&B, mooie ruime kamers met hoog plafon, grote badkamers, goede bedden en een heerlijk ontbijt. We slapen voor ons werk vaak in hotels of B&B's dus komen veel tegen. Maar hier komen we zeker terug als we weer in Alkmaar moeten zijn!

Marianne

Prettige website/app

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima website om een leuke, bijzondere slaapplek te vinden!

Jammer

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Staat dat het nog beschikbaar is, maar is het dan toch niet

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!
Romy - Bedandbreakfast.nl

Patrick de Haan

Overzichtelijk.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima site en overzichtelijk. Zou het alleen fijn vinden dat er weer een app zou komen die geschikt is voor de meest recente Android versie.

Elly

Tevreden