J.C.Douma

Zoek b en b.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vaak ga ik naar de site van bedenbreakfast nl,omdat ik daar vaak snel iets vind,naar mijn wens.De site is nu nog beter. Vorige keren gaf het invoeren van de data nogal eens problemen.Nu werkt alles... Vaak ga ik naar de site van bedenbreakfast nl,omdat ik daar vaak snel iets vind,naar mijn wens.De site is nu nog beter. Vorige keren gaf het invoeren van de data nogal eens problemen.Nu werkt alles perfect.

nvt

Not "bad", not bad at all!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk, eerlijk, overzichtelijk, gemakkelijk in gebruik

Han Meuleman

Klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heldere informatie en goed dat er geen geld aan 'de strijkstok' blijft hangen

paul reemst

Beschikbaarheid niet up to date

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik al vaker meegemaakt dat de website aangeeft dat er een kamer beschikbaar is maar dat blijkt dan toch niet zo te zijn.

Beste meneer Reemst,
Beste meneer Reemst,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u vaker te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Romy - Bedandbreakfast.nl

Fennie

Nog geen reactie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een aanvraag gedaan, maar 5 dagen later nog geen reactie van de eigenaar.
Ik wil toch liever direct weten of het gelukt is om te boeken.

Beste Fennie,
Beste Fennie,
Bedankt dat u de moeite genomen heeft dit aan ons door te geven. We vinden het erg vervelend dat het zo lang duurt voordat u reactie op uw reserveringsaanvraag krijgt. We begrijpen dat dit erg frustrerend moet zijn. Normaliter kunt u binnen 24 uur een reactie van de B&B-eigenaar verwachten. Wilt u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B's u deze ervaring gehad heeft? Dan kunnen wij hierover contact opnemen met de B&B-eigenaren om hen hierop aan te spreken en alsnog zo snel mogelijk duidelijkheid over de status van uw aanvragen te krijgen.
Onze excuses voor het ongemak.
Romy - Bedandbreakfast.nl

H.A.P. Hemmink

Overzichtelijk, snel en gemakkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

groot aanbod , gemakkelijk menu en indien nodig overzichtelijk te filteren

Alex

Onverwacht blijkt mijn data bij Bedandbreakfast.nl terecht gekomen te zijn.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Onverwacht blijkt mijn data bij Bedandbreakfast.nl terecht gekomen te zijn. Heb een reservering geplaatst bij een B&B, en nu blijkt onderwater de data gedeeld/systemen gebruikt van een partij waar... Onverwacht blijkt mijn data bij Bedandbreakfast.nl terecht gekomen te zijn. Heb een reservering geplaatst bij een B&B, en nu blijkt onderwater de data gedeeld/systemen gebruikt van een partij waar ik niet om gevraagd heb. Op zich prima als een B&B dit uitbesteed maar maak dit dan transparant en meldt dat data met derden gedeeld wordt. Ben nu argwanend dat ik van Bedandbreakfast.nl in de toekomst spam ga ontvangen want niet duidelijk of er nu een opt-in etc achter zit, en of deze partij wel bonafide is...

Beste Alex,
Beste Alex,
Wat leuk dat u een reservering heeft gemaakt bij een B&B die bij ons aangesloten is. Deze B&B maakt, zo te lezen, op hun eigen website gebruik van onze reserveringstool. Van ons ontvangt u enkel e-mails die betrekking hebben op de afhandeling van deze reservering. Maar mocht u het leuk vinden om ook andere inspirerende nieuwsbrieven te ontvangen, stuur ons dan gerust even een mailtje. Dan maken we dit voor u in orde.
Eelke - Bedandbreakfast.nl

Esther

Hele fijne site!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk, makkelijk en direct naar de verhuurder. Eerlijk

Marleen de Vos

B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed verlopen, ik moet er nog naar toe, maar tot nu toe verliep de communicatie prima.

Frieda

Handig en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Kende de site niet, ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Maar ik zocht een B&B in een bepaald omgeving. En kon snel beschikbaarheid, prijs en foto’s zien en een keuze maken. Top!