T.

Makkelijk en snel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site was duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk te reserveren en een snel antwoord.

Herman

Makkelijk een fijne B&B vinden

Sven Roovers

Beoordeling website bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

prettige, duidelijke website, met goede communicatie over de email na een reservering

Jaco

Prima verblijf

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Last minute geboekt ivm familieaangelegenheid, maar snel bevestigd. Bij aankomst alles goed verzorgd. Goede uitleg en de familiekamer was ruim, fraai, brandschoon en voorzien van uitstekende bedden... Last minute geboekt ivm familieaangelegenheid, maar snel bevestigd. Bij aankomst alles goed verzorgd. Goede uitleg en de familiekamer was ruim, fraai, brandschoon en voorzien van uitstekende bedden en luxe sanitair. Prima ontbijt met warme broodjes, croissantjes, verse jus, gekookt eitje. Voor herhaling vatbaar.

Margot

Zeer goed

Snel direct en betaalbaar

ac

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alles snel geregeld top!!

Klazina Meijer

B&B BEOORDELING

De website werkt super

J.W. van der Vlist

Handig en snel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb gebruik gemaakt van deze site en het gaat best snel, maar eerst kon ik niet direct vinden waar ik ZOEKEN kon klikken en ik klikte op INLOGGEN, die knop doet het helemaal niet. Raar.... Ik heb gebruik gemaakt van deze site en het gaat best snel, maar eerst kon ik niet direct vinden waar ik ZOEKEN kon klikken en ik klikte op INLOGGEN, die knop doet het helemaal niet. Raar. Hopelijk lukt dit in de toekomst wel weer, dan hoef ik niet al mijn gegevens weer in te vullen. Verder prima.

Yvon

Top site.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijke en overzichtelijk website.