Erik van Otterdijk

Prima site.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede site, waar veel mooie en goede bed&breakfasts opstaan.

ivdweide

Goede site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

makkelijk navigeren en goede communicatie met de bb uitbater

H.

Bedan(k)dbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wat je van een dienstverlener mag verwachten

Pauline

Reserveren kon maar accommodatie bleek vol

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Reservering gemaakt volgende ochtend bericht van eigenaar dat b&b vol zit

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Pauline,
Beste Pauline,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Sharon - Bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk en eenvoudig een b&b boeken met deze site

Aad van Dorp

Kleine verbeteringen gewenst

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het zou handig zijn om in de kaartpresentatie duidelijker en logischer kleuren te gebruiken voor de B&B symbooltjes. Ik associeer 'groen' met 'vrij' en rood/magenta met 'bezet' maar het is precies... Het zou handig zijn om in de kaartpresentatie duidelijker en logischer kleuren te gebruiken voor de B&B symbooltjes. Ik associeer 'groen' met 'vrij' en rood/magenta met 'bezet' maar het is precies andersom. Verder, ik ben enigszins - niet heel erg - kleurenblind en de kleurafstand zou groter mogen zijn, mede in de in de avond met minder licht. Komt ook omdat een huisje silhouet bijna het hele bolletje vult. Gevulde en lege bolletjes zou ook kunnen en duidelijker zijn.

Privé

Top site

Duidelijk

Tessa en Rob

Super

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Was heerlijk even bij komen bij je lieve mark. Alles is super geregeld.het is gewoon een beetje thuis komen met totale ontspanning

Janine

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

duidelijk is wat je kunt verwachten

H. Jurrius

Overnachtingsplek gezocht