Ammiam

Positief

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel en overzichtelijk te gebruiken. Fijn om ook de beschikbaarheid te zien van een bnb.

Nico

Gebruik van de website bedandbreakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijk indeling van de diverse b&b’s. Duidelijke info. Soms wat kleine lettertjes.

Marjolein

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel gevonden wat ik zocht, goede info.

Fam.Hofstede

Super

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wat genieten wij van deze BenB zoveel zorg en liefde voor de gasten.

v

Goede prijs kwaliteitverhouding

goed

Kelly van der Bij

Tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijk en betaalbare B&B's. Ik kan altijd wel een goeie en leuke vinden. Mijn omgeving gebruikt ook deze website en het contact met de B&B beheerder is ook altijd goed.

Wouda

Een handige site om B&B's te zoeken

We hebben goede ervaringen met de bezochte B & B's via jullie site

Joost de Gorter

Positieve kritiek

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Kan alles makke;ijk vinden. Prijzen, eigenaren, telefoonnummers, kortom alles wat je wilt weten handig bijelkaar. Het invullen van gegevens is niet moeilijk.

wilma

West fries genieten

gastvrij en rustig

P. Hukom

Agenda’s niet bijgewerkt B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heb regelmatig slechte ervaringen met deze site aangezien ik wanneer ik denk te kunnen reserveren op de openstaande data dit uiteindelijk niet mogelijk is vanwege bezet en heb dit al vaak aan B&B... Heb regelmatig slechte ervaringen met deze site aangezien ik wanneer ik denk te kunnen reserveren op de openstaande data dit uiteindelijk niet mogelijk is vanwege bezet en heb dit al vaak aan B&B doorgegeven.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste meneer Hukom,
Beste meneer Hukom,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u meerdere keren te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. De B&B-eigenaren houden zelf de kalender bij. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data. Wij stimuleren de B&B-eigenaren op allerlei manieren om de kalender up-to-date te houden.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Romy - Bedandbreakfast.nl