A Meuwese

Geen goed boekingssysteem

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zoals ik ook al in een losse email geschreven heb, ik heb via de website een reservering gedaan die door de eigenaren binnen 24 uur gecanceled is omdat ik niet nog weer dubbel naar hun bevestigd had... Zoals ik ook al in een losse email geschreven heb, ik heb via de website een reservering gedaan die door de eigenaren binnen 24 uur gecanceled is omdat ik niet nog weer dubbel naar hun bevestigd had dat ik de reservering wou hebben. Terwijl ze in hun bevestiging van de reservering niet vroegen om een bevestiging.
Voorlopig ga ik niet meer via jullie website boeken, ik verwacht van een reserveringssysteem dat er, weet je wel, een reservering in zit. En niet dat ik panisch moet proberen om binnen 24 uur in mijn drukke schema (waar ik graag een dagje tussenuit van ga in een B&B bijvoorbeeld) om iets nog een keer te bevestigen waar ik al om gevraagd heb wat per mail bevestigd was dat het goed was.

Uit pure frustratie heb ik nu via booking.com een andere plek gehuurd, terwijl dat ook niet de meest frisse business is.

Graag wat transparantere boekingssytemen van jullie kant.

Joke

Positief

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prettig dat er een site is waarop je veel B&B's bij elkaar vindt. De site werkt prettig en de B&B-houders reageerden snel.

C.Training

Schnell und sicher

Lieber C. Training,
herzlichen Dank für Ihr Feedback, über das wir uns sehr freuen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns auf Bedandbreakfast.nl begrüßen zu dürfen.
Viele Grüße
Ruth...
Lieber C. Training,
Viele Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

L. van der Hut

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede en snelle communicatie met de beoogde B&B

Barbara

Top

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne ,transparante website. Boeken ging heel makkelijk zonder veel gedoe!

Petersvanton

Content

Jurie en klazien noorloos

Perfect verblijf bij een geweldige gastvrouw!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heerlijk een nachtje bijgekomen in deze geweldig mooie bed en breakfast. Keurig appartement waar aan alles is gedacht. Schoon netjes en in de morgen een fantastisch ontbijt. Badkamer met rituals... Heerlijk een nachtje bijgekomen in deze geweldig mooie bed en breakfast. Keurig appartement waar aan alles is gedacht. Schoon netjes en in de morgen een fantastisch ontbijt. Badkamer met rituals producten, en de mogelijkheid om zelf koffie of thee te zetten.
Rustige omgeving waar de eekhoorntjes door de tuin liepen. Tot de volgende keer!! Groetjes familie Noorloos

Cas States

Unable to book

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

The site is difficult to navigate and I have not heard from the bed and breakfast

Dear Cas States,
Dear Cas States,
Thank you for your feedback. We are very sorry that it is taking so long to get a response to your reservation requests. We understand that this must be very frustrating. Normally you can expect a response from the B&B owner within 24 hours. Would you please let us know via the contact form on Bedandbreakfast.nl at which B&Bs you had this experience? Then we can contact the B&B owners to address this and get clarity on the status of your requests as soon as possible.
Our apologies for the inconvenience.
Kind regards,
Romy - Bedandbreakfast.nl

Chris

Niet actueel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb 3 aanvragen gedaan en alledrie waren ze niet beschikbaar. Zo heeft het geen zin om te zoeken op beschikbare data.

Beste Chris,
Beste Chris,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u drie keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Romy - Bedandbreakfast.nl

J. v. Dijk

Snel en direkt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

info en boeking via Bedandbreakfast.nl. duidelijke regels en snel bevestigd.