CP

Snel streek Vlissingen kunnen boeken.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Er was volop keus. Makkelijke te vinden en duidelijk.

Frits Spiekerman

B&B oordeel Mia & Frits Bleiswijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fantastisch middel om B&B-accommodatie te zoeken

Alex

Beoordeling

Ging vlot en snel iets gevonden. Snel reactie gekregen. Top

MK

Boeking

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heb een reserveringsaanvraag gedaan, maar na 24 uur nog niets over terug gehoord. Heb op jullie aanraden een mail gestuurd via de website, daar heb ik tot op heden ook nog niets van terug gehoord.

Beste MK,
Beste MK,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat het zo lang duurt voordat u een reactie krijgt. Wij hebben contact opgenomen met de eigenaar van de B&B, zodat uw reserveringsaanvraag alsnog zo snel mogelijk beantwoord zal worden.

Will Aarts

Geen reaktie ontvangen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

heb een boeking gedaan en zou binnen 24 uur bericht ontvangen, geen bericht gekregen, twee maal gebeld en e-mail gestuurd zonder resultaat

Beste Will Aarts,
Beste Will Aarts,
Bedankt dat u de moeite genomen heeft dit aan ons door te geven. We vinden het erg vervelend dat het zo lang duurt voordat u reactie op uw reserveringsaanvragen krijgt. We begrijpen dat dit erg frustrerend moet zijn. Normaliter kunt u binnen 24 uur een reactie van de B&B-eigenaar verwachten. Wilt u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B's u deze ervaring gehad heeft? Dan kunnen wij hierover contact opnemen met de B&B-eigenaren om hen hierop aan te spreken en alsnog zo snel mogelijk duidelijkheid over de status van uw aanvragen te krijgen.
Onze excuses voor het ongemak.

Lisa

Veel keuze b&b

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Leuke site met veel b&b, minder is dat ik niet kan invullen dat ik met een kind reis en de kaart ziet er vreemd uit op mijn mobiel

Zinger

Niet oké

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Inmiddels paar keer reserveringsaanvraag gedaan voor 2 nachten. Duurt telkens minimaal 1 tot 1,5 dag voor antwoord maar meest bijzondere is dat de aanvraag om niet heldere redenen niet aangenomen... Inmiddels paar keer reserveringsaanvraag gedaan voor 2 nachten. Duurt telkens minimaal 1 tot 1,5 dag voor antwoord maar meest bijzondere is dat de aanvraag om niet heldere redenen niet aangenomen kan worden. Onbetrouwbaar en onduidelijk!

Beste Zinger,
Beste Zinger,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat het zolang geduurd heeft voordat u een reactie ontving op uw reserveringsaanvraag. We kunnen dit niet helemaal voorkomen, iedere B&B-eigenaar bepaalt namelijk zelf hoe snel hij of zij reageert op aanvragen. Wij stimuleren B&B-eigenaren echter op allerlei manieren om aanvragen in ieder geval binnen 24 uur te beantwoorden.
Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!

M.

Misleidend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Aanvraag gedaan voor overnachting 3 personen. Verhuurder bericht terug voor accoord, alleen kost de overnachting ineens 37 euro meer dan in de aanvraag. Condities waren exact hetzelfde muv... Aanvraag gedaan voor overnachting 3 personen. Verhuurder bericht terug voor accoord, alleen kost de overnachting ineens 37 euro meer dan in de aanvraag. Condities waren exact hetzelfde muv kurtaxe.
Ik vind dat misleidend

Beste M,
Beste M,
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de prijsinformatie van een B&B onjuist is. Een B&B-eigenaar dient te allen tijde juiste prijsinformatie te geven op zijn presentatiepagina. Wilt u de naam van de betreffende accommodatie daarom nog aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website?
Alvast bedankt en onze excuses voor dit ongemak.

Pedro

Erg handige overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

prima zoekmethode om geschikt BB locatie te vinden

Anne

Beschikt niet over juiste info

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb twee keer een reservering aangevraagd die eerste geaccepteerd werd en daarna toch afgezegd wegens rare redenen.
site is traag zodra je een filter kiest. kan ook aan laptop liggen

Beste Anne,
Beste Anne,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u twee keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!