Jolanda

Niet gebruiksvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De mogelijkheid om vragen te stellen aan de accommodatie zonder dat je je eerst hoeft te registreren. En meer filtermogelijkheiden. Ik wil kunnen zoeken op meerdere regio's bijvoorbeeld.

Beste Jolanda,
Beste Jolanda,
Bedankt voor uw feedback. Het is mogelijk om vooraf het boeken een bericht te sturen naar de B&B-eigenaar om vragen te stellen. Dit kunt u doen op de presentatiepagina door te klikken op 'Stuur e-mail'.
We zullen uw feedback omtrent de filtermogelijkheden registeren. Hartelijk dank!

Mariska

Valt erg tegen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik krijg geen reactie van de b en b

Beste Mariska,
Beste Mariska,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u nog geen reactie op uw reserveringsaanvraag heeft gehad. Normaliter kunt u deze binnen 24 uur verwachten. Wij willen graag voor u uitzoeken wat er misgegaan is en zorgen voor duidelijkheid rondom uw reserveringsaanvraag. Wilt u daarom via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B u een reserveringsaanvraag gedaan heeft? Wij zullen dan contact opnemen met de eigenaar van deze accommodatie.

Olivier Mareschal

Ervaring gebruik vän dë site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk te ĝebruiken, duidelijke informatie

Onbekend

Geen beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de website stond dat een B&B beschikbaar was, maar dat bleek niet zo te zijn. De website is dus niet up-to-date.

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.

T. Wijma

Boeking via bedandbreakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is voor ons de eerste keer om een boeking te maken via bedandbreakfast. Ik kon probleemloos een keuze maken en afronden. De site werkt makkelijk.

Reiber

Aanmelding

Aanmelding ging prima .Bevestiging inderdaad binnen 24 uur

Evert Bakker

Fantastisch

Esther

Keuze maken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Er is een groot aanbod voor iedereen wat wils

Noud de Bruijn

Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heerlijk om de site te bezoeken met zo”n mooi aanbod en informatie.
En direct persoonlijk contact heel plezierig als je vragen heb .

Lex van Gestel

Weekendje zeeland geslaagd dankzij B&B.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We hebben vlakbij Vlissingen een B&B kunnen reserveren terwijl een bol.com-zoekactie resulteerde in geen kamers vrij dat weekend.