Henk

Toeval

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij het zoeken naar een specifieke B&B werd haast vanzelfsprekend als eerste op de site van Booking.com getoond.
Bij toeval zag ik ook de site Bedandbreakfast .nl en ben daar verder mee...
Bij toeval zag ik ook de site Bedandbreakfast .nl en ben daar verder mee doorgegaan hetgeen uiteindelijk goed uitpakte.
Het ken de historie van Bedandbreakfast niet Ik vind de naam enigszins lastig te lezen Waarom niet Bed&Breakfast.nl ?

Hans

Reserveren

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na een verzoek om met Hemelvaart 2024 gebruik te kunnen maken van de accomodatie, werd deze afgewezen.
Ondanks dat er de mogelijkheid is/was, wil de beheerder niet zover van te voren reserveringen aannemen.
Blokkeer dan de mogelijkheid om te reserveren, zodat het zichtbaar is en duidelijk voor iedereen

Beste Hans,
Beste Hans,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender nog niet bijgewerkt. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.

Y

De leukste b&b's bij een fijn klein onafhankelijk bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hier vind ik de leukste b&b's, bij échte mensen in gewone huizen op superplekken. Bij gastheren en -vrouwen die (behalve professionaliteit) vooral integer mens-op-mens contact hoog in het vaandel... Hier vind ik de leukste b&b's, bij échte mensen in gewone huizen op superplekken. Bij gastheren en -vrouwen die (behalve professionaliteit) vooral integer mens-op-mens contact hoog in het vaandel hebben staan.
En ik vind het ook fijn om te weten dat het geld van de site niet naar anonieme steeds-andere beleggers gaat, maar naar mensen die zich met hart en ziel inzetten voor zowel de b&b-houders als de gasten.

Jerry

Beschikbaar op de site maar niet in het echt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de site is er volop beschikbaarheid en op de reserveringsaanvraag wordt geantwoord dat er geen beschikbaarheid is. Check je de site daarna is er nog steeds beschikbaarheid.

Beste Jerry,
Beste Jerry,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!

?

Oke

Tot nu toe na iedere reservering bericht ontvangen Niet Beschikbaar 😟

Beste,
Beste,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u meerdere keren te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Wimschop

Heel .goed

Dat alles positief .te vinden .is

Hetty en Steven

Erg genoten bij Dans Otello

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We hebben twee heerlijke dagen gehad bij Dans Otello. We hebben om s zeer welkom gevoeld in jullie goed verzorgd en sfeervolle B&B.

X

Prettige zoeksite

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijk en informatief. Zeer nuttig.

behnke ewa

Top website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

ik find die website heel goed te gebruiken, goed gestructureerd.

Corrie

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Betrouwbaar. Snelle reactie. Overzichtelijke en duidelijke site en fijn dat wanneer je reserveert deze pas definitief is wanneer de locatie deze bevestigd