Gast

Aanrader

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie locatie, prima en gastvrij

De Bloesem in Cothen

Gastvrij met lawaai

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

. De leuning van de buitentrap moet vastgezet worden,
. De ramen kunnen niet los vanwege het verkeerlawaai,maar er is airconditioning aanwezig,
. Het ontbijt en de maaltijd waren prima, . De leuning van de buitentrap moet vastgezet worden,
. Het ontbijt en de maaltijd waren prima,
. De bediening was allervriendelijkst.
. Ook de omgeving is een aanrader.

Leendert en Mary

Barbera Star

Handig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site werkt goed. Het is makkelijk zoeken naar een B&B. Ook de omgeving wordt in de resultaten meegenomen.
Wat vervelend is dat er B&B's zijn die op de website wel als beschikbaar staan, maar bij de reserveringsaanvraag aangeven geen beschikbaarheid te hebben. Meerdere keren voorgekomen tijdens onze fietsvakantie.

Bernd

GEWELDIG!!!

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Bernd,
Beste Bernd,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. We vinden het ontzettend fijn om te lezen dat de B&B-eigenaren goed voor u hebben gezorgd en dat u genoten heeft van uw verblijf in deze mooie B&B.
We kijken ernaar uit om u binnenkort weer te mogen verwelkomen op Bedandbreakfast.nl!
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Hagemans, J.P.C.M.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel een reactie van mijn reservering gehad.

Ed van Eeden

Echt geweldig: een aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wat een toppers zijn Ellen en Eric: behulpzaam, vriendelijk en voorkomend. Hun prachtige boerderij hebben ze met veel zorg en liefde gemoderniseerd. En ze doen er echt alles aan om het hun gasten... Wat een toppers zijn Ellen en Eric: behulpzaam, vriendelijk en voorkomend. Hun prachtige boerderij hebben ze met veel zorg en liefde gemoderniseerd. En ze doen er echt alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Echt geweldig: een aanrader!

Wim en Aaltje Pastoor

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De Bed&Breakfast site geeft de betere B&B aan.
Beschikbaarheid is direct zichtbaar.
Duidelijke site met foto's en referenties.

RS

Fijne en overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel goed om iets uit te zoeken en reserveren.duidelijk

Jeanne Bijsterveld

Vlotte reactie

Riekele van der Heide

Goed bezig. Kan beter.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het succes van een boekingswebsite hangt van enkele belangrijke zaken af. Zoals (de volgorde is willekeurig):
1) Aanbod (hoeveelheid, exclusiviteit, uniciteit)
2) Betrouwbaarheid (klopt...
1) Aanbod (hoeveelheid, exclusiviteit, uniciteit)
2) Betrouwbaarheid (klopt alles, waarmaken wat je zegt)
3) Boekbaarheid (via min. aantal clics, voldoende beschikbaarheid, meteen kunnen boeken)
4) Prijs

Ad 1) Het aanbod is best wel groot (vind ik) maar kan altijd groter; probeer vooral ook witte vlekken te vullen; of het aabod ook exclusief is weet ik niet; uniciteit is denk ik voor best wel veel acco's oké.
Ad 2) Wat niet zou mogen (volgens mij dan) is dat jullie Bedandbreakfast.nl heten en vervolgens acco's aanbieden zonder breakfast. Dat klopt niet. Ik moet er blind op kunnen vertrouwen dat als ik boek het altijd inclusief ontbijt is.
Ad 3) Het aantal clics is wel oké; voldoende beschikbaarheid ook wel; dat hangt natuurlijk samen met het volume van het aanbod; blijft over meteen boeken; dat is iets wat jullie niet (willen of kunnen?) aanbieden. Het heeft misschien voordelen (je zit er niet meteen aan vast) maar zeker ook nadelen (als ik ergens anders dezelfde of vergelijkbare acco meteen kan boeken is dat verleidelijk.
Ad 4) Verschillende prijzen binnen een stad of regio geeft klanten een keuze en ik wel altijd wat te kiezen hebben; waarbij minimaal 1 prijs per overnachting onder de 90 of 100 euro moet liggen.

Los puntje (voor mij belangrijk): vermeld de maten van de bedden!

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Riekele,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Wij nemen uw feedback graag mee in onze overwegingen voor het verbeteren van de website.
Mochten er nog vragen of...
Beste Riekele,
Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, laat het dan gerust weten via het contactformulier op onze website.
Romy - Bedandbreakfast.nl