Bianca

Niet in de gaten dat er nog weer een reserveringssite tussen zit.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

allereerst ging ik er van uit dat ik rechtstreeks bij de B&B reserveerde. Nu blijkt er toch weer een partij tussen te zitten. Als ik hier een kamer die "beschikbaar" is, wil reserveren, kan het dus... allereerst ging ik er van uit dat ik rechtstreeks bij de B&B reserveerde. Nu blijkt er toch weer een partij tussen te zitten. Als ik hier een kamer die "beschikbaar" is, wil reserveren, kan het dus zijn dat deze al niet meer beschikbaar is.

In de mail die ik heb ontvangen dat mijn aanvraag is doorgestuurd staan heel andere in- en uitchecktijden dan op de website van de B&B. Erg verwarrend.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Bianca,
Beste Bianca,
Bedankt voor uw feedback. Op Bedandbreakfast.nl kunt u een vrijblijvende reserveringsaanvraag maken. Deze aanvraag wordt rechtstreeks naar de eigenaar van de B&B gestuurd. Het verdere contact verloopt hierna direct tussen de eigenaar en de gast. Er zit hier geen andere partij tussen.
Wat vervelend dat de informatie omtrent de incheck- en uitchecktijden verschillend zijn. Kunt u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl laten weten bij welke B&B u een reserveringsaanvraag heeft gedaan? Wij kijken het dan graag even voor u na. Alvast bedankt!
Romy - Bedandbreakfast.nl

Hans

Fijne website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

UX is goed over nagedacht. Handig schakelen tussen zoekfunctionaliteiten en kaartweergave. Goede filteropties.

Nancy

Nog steeds geen bericht ontvangen de eigenaar. Ik vraag me af of het nog bestaad?

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Geen probleem met de webside

Mastik

Duidelijk en gebruiksvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is zeer duidelijk en is zeer makkelijk te gebruiken. Wat opvalt is het feit dat er louter b&b’s op staan die een erg goede klantwaardering hebben. De aangesloten b&b eigenaren reageren... De website is zeer duidelijk en is zeer makkelijk te gebruiken. Wat opvalt is het feit dat er louter b&b’s op staan die een erg goede klantwaardering hebben. De aangesloten b&b eigenaren reageren bijna altijd heel snel op aanvragen of opmerkingen. Heel knap dat de website zoveel goede bedrijven heeft weten te ‘strikken’.

Zeer goed

zeer goed

Bijmargo

Website B en B .nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Werkt goed. Wel vraag ik mij af als je een reservering plaats waarom er niet om een adres gevraagd word. Ik ben zelf ook bij jullie aangesloten en ik heb altijd adres gegevens nodig voor een... Werkt goed. Wel vraag ik mij af als je een reservering plaats waarom er niet om een adres gevraagd word. Ik ben zelf ook bij jullie aangesloten en ik heb altijd adres gegevens nodig voor een nachtregistra voor de toeristen belasting Ik moet dit altijd nog los vragen want via jullie alleen een plaatsnaam opgegeven.

Reinaldo

Prima site om een leuke B en B tr boeken.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al meerdere keren een b en b geboekt via deze site, tot nu toe alle b en b,s zeer positief ervaren.

Desiree

Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heerlijk, duidelijke site. Ook nog keus uit, voor nu, goedkopere B&B's geen account eerst aanmaken of eerst AL je gegevens moeten invullen voor je iets kan. "Duidelijk en simpel"

M

Review site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Super fijne site met de leukste adresjes, ik kijk en zoek graag op deze site naar een heerlijke B&B

j.v.d.Berg

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

mooie ruime kamers, alles aanwezig, in een prachtige omgeving.
Prima Gastvrouw en een overdadig ontbijt, ruim voldoende om nog een lunch samen te stellen. fijne plaats om eens terug te gaan