Kees

Ontbijt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Er zijn nogal wat BenB s zonder ontbijt of nog eens extra betalen voor het ontbijt . Ik vind het dan lastig zoeken op prijs

Beste Kees,
Beste Kees,
Hartelijk dank voor uw feedback. Het is mogelijk om op Bedandbreakfast.nl te filteren op accommodaties waarbij het ontbijt inclusief is, zo krijgt u alleen accommodaties te zien waarbij het ontbijt inclusief is.
Wij hopen dat deze mogelijkheid u wat meer kan helpen om een geschikte B&B te vinden. Als wij u hierbij kunnen helpen, laat het dan gerust weten via het contactformulier op onze website.
Romy - Bedandbreakfast.nl

Carin

Beoordeling site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb geen goede ervaring met bedenbreakfast.nl De site is niet actuee. Ik bedoel hiermee dat er B&B online staan die al volgeboekt zijn Dat zou beter gescheiden mogen worden

Beste Carin,
Beste Carin,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat de gewenste B&B's al volgeboekt waren. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B's u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!
Romy - Bedandbreakfast.nl

Petra

Prima Website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vindt overzichtelijk en als je zoek zie gelijk wat het aanbod is. Handig dat je daar gelijk je reservering kunt versturen. Zoek al jaren via deze site

R Chapel

Gewoon prima

Als zeer positief ervaren

Margriet van Vliet

Een heerlijke plek om volledig tot rust te komen samen!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heerlijke zonnige nazomerdagen gehad bij Fred en Ireen die gastvrij hun heerlijke plek willen delen met hun gasten! Het huuske is zeer smaakvol ingericht met een sfeervolle bedstee, aan de kleinste... Heerlijke zonnige nazomerdagen gehad bij Fred en Ireen die gastvrij hun heerlijke plek willen delen met hun gasten! Het huuske is zeer smaakvol ingericht met een sfeervolle bedstee, aan de kleinste details is gedacht, super schoon en een versgeplukt veldboeket op tafel! Bij het ontbijt konden we op een lijstje aangeven wat je wilt waarbij er zakjes bijzaten om een lunchpakket te maken! Genoten van Koetje de kater, Willem de hond en de vele andere dieren. De avonden heerlijk vertoefd in de houtgestookte hottub en genoten van de rust! We gaan zeker terug!!!

Silvia

Oud ,maar van alle gemakken voorzien

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het was old englisch ingericht, bed lag heerlijk, ontbijt was top, fijn dat je een eigen klein terrasje had met uitzicht op de tuin van de eigenaar met kippen, geiten en eenden. Toen wij er waren... Het was old englisch ingericht, bed lag heerlijk, ontbijt was top, fijn dat je een eigen klein terrasje had met uitzicht op de tuin van de eigenaar met kippen, geiten en eenden. Toen wij er waren was t buiten 30 graden en in het huisje ook zeer warm.

Ellen

Tolle Lage in der Nähe zum Meer, hat alles was man für ein paar Ubernachtungen braucht

Liebe Ellen,
wir freuen uns sehr, dass Sie ein schönes B&B für Ihren Urlaub am Meer gefunden und die Gastgeber Sie gut umsorgt haben.
Bis bald wieder auf unserer Webseite...
Liebe Ellen,
Bis bald wieder auf unserer Webseite Bedandbreakfast.nl?
Viele Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Vrouwtje

Betrouwbaar

Goede B&B,s. Goede site, snelle reactie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vlot, doet wat het doen moet, voldoende info.

Ben Janssen

Makkelijk en snel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Was vor mij de eerste keer dat ik gebruik maak van B&B vind het erg gamakkelijk en begrijpbaar