D M

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Contact ging supersnel met de B&B... Smiddags een paar vragen gesteld en savonds zag ik een mail met een reactie en een dag later was alles rond. Super dus!

RIXT

GOED

SNELLE REACTIE

Wendy Ris

Leuke site maar geen contact

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Leuke site, twee aanvragen gedaan maar totaal geen respons gehad

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Wendy,
Beste Wendy,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u geen reactie heeft gehad. Dat is zeker niet de bedoeling. Neem gerust even contact op met onze klantenservice en laat even weten om welke B&B's het ging. Dan kijken we graag even mee!
Eelke - Bedandbreakfast.nl

Erik

Reserveren werkt goed.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk reserveren van een b&b

Martin Schaffner

Nichts auszusetzen

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Sehr geehrter Herr Schaffner,
vielen Dank, dass Sie sich Zeit für eine Bewertung genommen haben und die Kommunikation mit dem B&B angenehm für Sie war.
Wir hoffen, Sie bald wieder bei...
Sehr geehrter Herr Schaffner,
Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns auf der Webseite Bedandbreakfast.nl begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen

Netjes en duidelijk

Smon en annette

Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer nette en schone kamer
Goede bedden
Goed geregeld ontbijt
Mooie schone en nette douche en wc

Gerald Tulp

Werkt uitstekend tot op heden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb diverse malen gebruik gemaakt van deze website. het is geen boekingswebsite, omdat het aanvragen betreft die door de B&B eigenaar al dan niet geaccepteerd wordt. Het succes staat en valt met... Ik heb diverse malen gebruik gemaakt van deze website. het is geen boekingswebsite, omdat het aanvragen betreft die door de B&B eigenaar al dan niet geaccepteerd wordt. Het succes staat en valt met diens reactiesnelheid. Tot op heden is dat meestal binnen het uur. Dat is voor mij meer dan acceptabel.
De zoekfunctie kan wat verbeterd worden; de locatie is wat eng gedefinieerd; persoonlijk zou ik werken met "x km vanaf de gewenste plaats" of iets dergelijks.
Verder geen op- of aanmerkingen.

Marieke van Lenthe

Handig boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het zoeken en boeken is eenvoudig, informatievoorziening is prima!
Er is ook een eu site. Hier vind je niet alle B & B's.
Als je op de kaart zoekt krijg je roze en zwarte icoontjes. De...
Het zoeken en boeken is eenvoudig, informatievoorziening is prima!
Er is ook een eu site. Hier vind je niet alle B & B's.
Als je op de kaart zoekt krijg je roze en zwarte icoontjes. De zwarte hebben geen plek op de datum die je zoekt... de meeste roze wel, maar dus niet altijd! Als je erop klikt zie je dat pas.

Ronald Brouwer

Tevreden over Bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Positieve ervaring, duidelijk en makkelijk.