Chris

Heel handige en veel gebruikte service

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik gebruik deze site altijd, al wij in Nederland in een bepaalde omgeving een accomodatie zoeken. Je krijt een heel compleet beeld over de verhuurders, de kamers/appartementen met een goede... Ik gebruik deze site altijd, al wij in Nederland in een bepaalde omgeving een accomodatie zoeken. Je krijt een heel compleet beeld over de verhuurders, de kamers/appartementen met een goede beschrijving, wat zit er wel of niet in, en vaak ook over de omgeving. Je krijgt goede fotos en ook beoordelingen van andere gasten. Dit help enorm, om een keuze te maken, en wij hebben tot nu toe veel goede plekken gevonden en ook gebruik ervan gemaakt en leuke mensen leren kennen. Het direct contact naar de verhuurder na aanvraag is erg prettig.

Het zoeken via de kaart zou beter kunnen, dat als je het bereik van de kaart groter maakt, automatisch meer resultaten op de kaart komen te staan. Hiermee zou je makkelijker kunnen zoeken in een groter bereik.

Pieter

Heel goed

MR

Een handige website, geeft goed overzicht en de zoekfunctie werkt goed.

Overzichtelijk en informatief

R Logtenberg

Snel geregeld

Monique

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie site. Overzichtelijk en snel contact met de individuele eigenaars

theo stronks

Servicegericht

Snel geholpen

Moes

Fantastische B&B Pullmans

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij hebben eerste gemaild via Bedandbreakfast.nl en vervolgens nog even telefonisch contact gehad met de B&B eigenares

Hars

Netter Kontakt

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Frau Hars,
herzlichen Dank für Ihr positives Feedback, über das wir uns sehr freuen! Schön, dass der Kontakt mit dem Vermieter zügig und angenehm verlief.
Viele Grüße
Team Bedandbreakfast.eu

Friedi Zwenger

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hele goede ervaring. Wilden eens wat anders en hebben 5 verschillende b&b' geboekt. Voldeden allemaal (behalve 1) aan de beschrijvingen.

Richard van Diepen

Groot aandachtspunt!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind het onvoorstelbaar dat wij onze kopie van ID (rijbewijs in dit geval) voor en achterzijde moesten uploaden. Ik heb toen mijn BSN nummer afgeplakt. Maar hierdoor werd de toestemming voor het... Ik vind het onvoorstelbaar dat wij onze kopie van ID (rijbewijs in dit geval) voor en achterzijde moesten uploaden. Ik heb toen mijn BSN nummer afgeplakt. Maar hierdoor werd de toestemming voor het onderdeel verificatie niet geaccepteerd/ geweigerd. Het nooit verstandig om een foto te maken van je ID met alle gegevens, en deze zomaar toe te zenden!

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste meneer van Diepen,
Beste meneer van Diepen,
Dank voor uw feedback. Op onze website hoeven zowel B&B-eigenaren als gasten nooit hun identiteitsbewijs, paspoort of rijbewijs te uploaden. Hiervoor hebben wij ook geen mogelijkheid op Bedandbreakfast.nl. Mogelijk heeft u onze website verward met een andere partij.
Een B&B kan mogelijk wel vragen om enkele gegevens voor het nachtregister. We zien echter geen communicatie terug waarbij dit aan u gevraagd is door een B&B. Voor het nachtregister hebben zij echter ook geen kopie van uw identiteitsbewijs, paspoort of rijbewijs nodig.
Eelke - Bedandbreakfast.nl