Joyce

Duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al een paar keer via deze site leuke b&b’s ontdekt!

Judith van Weel

Heel gezellig en knus.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijn weekend gehad met z’n vijven. Boven kleine, maar knusse kamers met heerlijke bedden. Ook de bedstee was fijn, wel ietwat klein als je er met 2 personen zou willen slapen.
Slaapkamer...
Slaapkamer beneden ruim en perfect voor onze minder valide gast, ook vanwege de aansluitende badkamer.

Woonkamer is prima, keuken ietwat krap, maar wel volledig uitgerust en voldoende zitplaatsen.

De extra speelruimte maakt deze accomodatie perfect, ook als het minder weer is. Wij hadden goed weer en hebben genoten van de tuin en de hottub. Fijn dat alles is omheind, zodat de hond ook vrij buiten kon lopen.

Enige aandachtspunt is denk ik de trap naar boven: die is erg steil met kleine tredes.

Heerlijk, relaxed weekend gehad!

Francis

Alles verliep soepel

Wilma

Duidelijke website.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke website, makkelijk te filteren en werkt goed.

Gerrie

Zeer goed

Zeer duidelijk en overzichtelijk

Monique

Uitstekend!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke beschrijving, snel antwoord op e-mail ook voor alle vragen.
Helemaal top!

Steven Frowein

Fijn om te kunnen selecteren op bijvoorbeeld voorkeur voor een open haard.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Website is overzichtelijk fijn dat selecteren mogelijk is en je vrij vlot in beeld krijgt wat nog beschikbaar is
Ook fijn dat eigenaar vlot reageert
Helaas niet veel keuze in b&b met...
Ook fijn dat eigenaar vlot reageert
Helaas niet veel keuze in b&b met open haard ligt niet aan de website

Fam. Wagemakers

Heerlijk!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na een paar jaar komen er hier weer terug en alles is zoals we het ons herinnerden. Gastvrij, mooie, schone B and B , fantastisch ontbijt door hele vriendelijke gastheer en gastvrouw.
Aanrader...
Aanrader van de bovenste plank!!

Cres

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Site werkt goed, zoekfunctie is prima

Duist Jorna

Zeer fijne website met ruim aanbod

Betrouwbare website