Hendriks

B&B-oordeel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede ervaringen. Fijne, overzichtelijke en eenvoudig te gebruiken website. Duidelijk voor elke gebruiker lijkt me

Martine

Boeking Warnsveld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hele makkelijke site. Tot nu toe altijd direct antwoord.

Bert, Maasdam

B en B geboekt in Zuidlaren

Vlot afgehandeld

Henrieta

Snel boeking!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooi pagina, alles duidelijk, kan makkelijk vinden wat ik nodig heb.

van Straten

Zoek een goede B&B

Makkelijk zoeken.
Jammer dat niet alle B&B hun beschikbaarheid Structureel vermelden.
En het zou misschien handig zijn als je B&B kon sorteren om te vergelijken.
Misschien komt het...
Makkelijk zoeken.
Jammer dat niet alle B&B hun beschikbaarheid Structureel vermelden.
En het zou misschien handig zijn als je B&B kon sorteren om te vergelijken.
Misschien komt het door mijn instellingen op apparaat. Maar het zou handig zijn als je de filters in een keer kan invullen En niet steeds opnieuw word gesloten.

Ee

Matige zoek machine

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

of er zitten weing b&b aangesloten op de site ofcde resultaten kloppen niet

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Ee,
Beste Ee,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat uw recente ervaring op onze website niet aan uw verwachtingen voldeed. Kunt u ons via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl laten weten wat uw gewenste bestemming en reisperiode is, dan helpen we u graag bij het vinden van een geschikte B&B die aan uw wensen voldoet.
Alvast bedankt!
Sharon - Team Bedandbreakfast.nl

Leo

Beschikbaarheid B&B klopt niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De B&B's die in de door ons geselecteerde periode zogezegd nog kamers vrij hadden bleken allemaal volzet.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Leo,
Beste Leo,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Sharon - Bedandbreakfast.nl

Ellen

Makkelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al vaak gebruikt, altijd goed

Marieke Lopers

Nog geen reactie gehad

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb twee dagen geleden een aanvraag gedaan maar helaas nog geen reactie gehad. Ik kan daarom ook nog geen beoordeling schrijven

Klein Groenbergen

We doen het samen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Laagdrempelige en gemakkelijke bookingssite.