Jasmijn van den Berg

Makkelijk en snel boeken maar mails belanden in de spamfolder

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prettige website en gebruiksvriendelijk. Enige minpunt vind ik eigenlijk dat de betreffende b&b een zeer lang emailadres met een nummer heeft na het boeken via bed&breakfast.nl Dit zal ongetwijfeld... Prettige website en gebruiksvriendelijk. Enige minpunt vind ik eigenlijk dat de betreffende b&b een zeer lang emailadres met een nummer heeft na het boeken via bed&breakfast.nl Dit zal ongetwijfeld de meest handige manier zijn maar zo'n mailadres is niet makkelijk te onthouden en de mails belandden bij mij steeds in de spamfolder dus ik zag ze eerst over het hoofd.

Slot

Altijd goed!

Overzichtelijk en duidelijk.

maria

Ik ben tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

het was heel gemakkelijk om te boeken, duidelijk overzicht van de locaties en goede info.

J Scholtes

Goed , makkelijk en snel geregeld.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alles wordt snel en goed geregeld

anoniem

Kortweg: gewoon goed!

A

Beschikbaar op de site maar toch bezet?

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Helaas bleek de B&B geen kamers vrij te hebben terwijl er op de site beschikbaarheid van zelfs 2 kamers stond

Beste A,
Beste A,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Zoals in ons eerdere mailcontact is vermeld, heeft de B&B-eigenaar gelukkig de kalender meteen bijgewerkt.
Onze excuses voor het ongemak!

C.

Helaas niet gelukt om een plek naar wens te vinden die niet na reserveringsaanvraag gedaan is volgeboekt blijkt te zijn.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb gisteren een reserveringsaanvraag gedaan en vandaag van de B&B afbericht ontvangen. De gewenste datum was al volgeboekt. Vandaag meteen ern aanvraag bij een andere B&B gedaan en kort erna ook... Ik heb gisteren een reserveringsaanvraag gedaan en vandaag van de B&B afbericht ontvangen. De gewenste datum was al volgeboekt. Vandaag meteen ern aanvraag bij een andere B&B gedaan en kort erna ook weer afbericht ontvangen door geen beschikbaarheid. Dit kost al met al veel tijd. Dus toen maar weer een hotel via andere site geboekt. Er moet toch een manier zijn dat de B&B tijdig doorgeeft dat een bepaalde datum niet beschikbaar is?

Beste C.,
Beste C.,
Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om uw feedback te schrijven. We vinden het ontzettend jammer dat u 2 keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Zoals in ons eerder mailcontact is vermeld, zien we gelukkig dat beide B&B's de kalender meteen hebben bijgewerkt.
Nogmaals, onze excuses voor het ongemak!

Paul

Kamers volgeboekt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gereserveerd via Bedandbreakfast. Geen reactie van eigenaar B&B. Volgende dag gebeld. Alles vol.

Beste Paul,
Beste Paul,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw beoordeling. We vinden het ontzettend jammer om te lezen dat u, nadat u zelf heeft gebeld, te horen kreeg dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. Zoals in ons eerdere mailcontact is vermeld, zien we gelukkig dat de B&B-eigenaar de kalender meteen heeft bijgewerkt.
Nogmaals, onze excuses voor het ongemak!

Christel

Duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

D.m.v. de zoekopdracht kreeg ik veel mogelijkheden. Na de reserveringsaanvraag kreeg ik binnen de gestelde termijn, een reactie van de B&B.

Sylvia

Handig