cornelis

Tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

kwam toevallig op de site uit, maar daarna positief verrast.

B&B de Laan, in Venlo

Geen reactie na reserveringsaanvraag

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb voor het eerste gebruik gemaakt van jullie reservereingsmogelijkheid maar dit is mij niet goed bevallen. Ik heb na verschillende mailtjes na een week nog steeds geen reactie.

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u nog geen reactie op uw reserveringsaanvraag heeft gehad. Normaliter kunt u deze binnen 24 uur verwachten. Wij willen graag voor u uitzoeken wat er misgegaan is en zorgen voor duidelijkheid rondom uw reserveringsaanvraag. Wij zullen daarom contact opnemen met de eigenaar van deze accommodatie, zodat u alsnog zo snel mogelijk reactie krijgt op uw reserveringsaanvraag.
Romy - Bedandbreakfast.nl

P. Rijnbeek

Duidelijk en snel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het zoeken naar een B&B voor een gewenste datum gaat heel goed via deze site. Antwoord van de eigenaar en bevestiging van een reservering eveneens snel.

Bernard Lefèvre

Beste keuze voor leuke B&B's !

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Altijd snel en efficiënt om een leuke B&B te zoeken...en te vinden. Telkens de beste ervaring met verblijf in B&B's van BedandBreakfast.nl - beste keuze!

Marleen van Esch

Overzichtelijke website met groot aanbod.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke website met verschillende goede zoekfuncties. Echter verdwijnen de eerder ingegeven filters bij een nieuwe zoekopdracht.

Carla Kuijpers

Wel/niet beschikbaar?

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ondanks 'beschikbaar' op website kreeg ik de mededeling dat mijn verblijf niet mogelijk was. Dit is vervelend en verwarrend en geeft onzekerheid over het waarheidsgehalte van de website.

Beste Carla,
Beste Carla,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Eelke - Bedandbreakfast.nl

wijchers

Positief

goed

Boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het antwoord op een reservering duurt veel te lang.

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat het zo lang heeft geduurd voordat u een reactie ontvangen heeft. We kijken graag even na wat de reden hiervan is geweest. Zou u ons, via het contactformulier op de website, kunnen laten weten bij welke B&B u een reserveringsaanvraag heeft gedaan?
Hartelijk dank!
Eelke - Bedandbreakfast.nl

Theo Peters

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snelle reactie en heel vriendelijke benadering

JVH

Makkelijk en overzichtelijk!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is duidelijk en overzichtelijk, makkelijk te filteren. Fijn veel foto's. Overige contact gaat via de B&B's en dat zorgt ook voor makkelijk contact.