Lavrijsen

Niet bereikbaar.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb een aanvraag gedaan voor een overnachting in B&B in Thorn. Krijg wel een mail dat het ontvangen is met ee reserveringsnummer maar verder geen reactie.
Ook staat er een telefoonnummer....
Ook staat er een telefoonnummer. Maar krijg reactie dat het buiten gebruik is

Beste meneer / mevrouw Lavrijsen,
Beste meneer / mevrouw Lavrijsen,
Hartelijk dank voor het schrijven van uw feedback. Wat vervelend dat u geen reactie ontvangen heeft van de B&B. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Kunt u ons via het contactformulier op de website laten weten bij welke B&B u een reserveringsaanvraag heeft gedaan? Dan kijken we het graag even voor u na.
Eelke - Bedandbreakfast.nl

Hof van POL

Top B&B!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vriendelijke ontvangst, flexibel en gastvrij. Late reservering was geen probleem. Mooie, sfeervolle kamer waar alles is wat je nodig hebt en tot slot een heerlijk ontbijt.

L de Haas

Gebruiksvriendelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Beschikbare B&B's in vooraf aangegeven gebieden zijn gemakkelijk te vinden. De foto's en beschrijving geven een goede indruk van de accommodatie.

Ellen Harkema

Blij

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Blij met deze website! Verschillende keren gebruik van gemaakt en gaat altijd prima!

Rosanne

Fijne website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede ervaringen met deze site.

A noniem

Eenvoudig te regelen

Overzichtelijke website

Jacob Schaap

"Eerste kennismaking"

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Inmiddels heb ik enig inzicht gekregen in jullie rol als tussenpersoon. De contacten laat u over aan de eigenaars van de B&B's en als toekomstige eigenaar vind ik dit heel belangrijk.

Dagmar Steidel

Sehr überschaubare Darstellung

Sehr geehrte Frau Steidel,
Sehr geehrte Frau Steidel,
herzlichen Dank für Ihr Feedback. Schön, dass Ihnen die Präsentation der B&Bs auf unserer Webseite Bedandbreakfast.nl zusagt und Sie so die Unterkünfte gut miteinander vergleichen konnten.
Herzliche Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Herman Jonkman

Goede site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De kaart met alle B&B's in de regio is erg handig.
De kaart met alle B&B's in de regio is erg handig.
Als een kalender getoond wordt om in- en uitcheckdatums op te geven, krijg ik de laatste twee weken van een maand niet op het scherm van mijn laptop, de kalender omhoogscrollen gaat niet. Ik klik dan een willekeurige datum aan, en, nadat ik op de betreffende B&B-site gekomen ben, wijzig ik de datums in de gewenste datums. N.B. Op mijn telefoon lukt het wel ???

Melissa

Schnelle Abwicklung

Liebe Melissa,
herzlichen Dank, dass Sie Ihre guten Erfahrungen, die Sie mit der schnellen Abwicklung auf unserer Webseite Bedandbreakfast.nl gemacht haben, teilen.
Wir freuen uns, Sie bald...
Liebe Melissa,
Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Viele Grüße
Ruth Elsässer