P. Zwetsloot

Overzichtelijk en duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op veel plekken overnachtingen mogelijk, snel te vinden welke locaties beschikbaar zijn.

Nijkamp

Tussendoor

Goed,handig en snel

Marlijn

Gezellig weekend gehad!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij hadden alle kamers geboekt: 4 volwassenen en een jongen van 4. We werden hartelijk door Joke ontvangen met cake en koffie. De kamers zijn erg schoon en netjes en de bedden liggen heerlijk. Op de... Wij hadden alle kamers geboekt: 4 volwassenen en een jongen van 4. We werden hartelijk door Joke ontvangen met cake en koffie. De kamers zijn erg schoon en netjes en de bedden liggen heerlijk. Op de kinderkamer is er inmiddels ook een boxspring. Joke had speciaal voor onze zoon een dino dekbed gekocht: ontzettend lief! De badkamer is prachtig, en heeft een regendouche. Het ontbijt was goed en erg veel.
Wij vonden de locatie erg fijn! Op loopafstand van restaurant de Baander waar we al een paar keer waren geweest. Je kunt hier heerijk en gezellig eten. Onze zoon is dol op Plopsaland, dat is 5 minuten rijden.
Wij hebben alweer 2 weekenden geboekt :-)
De heeeele kleine puntjes hebben we al gedeeld met Joke: slot van de badkamer ging een beetje lastig en we zouden een paar hangertjes om kleren op te hangen fijn vinden.

E. van den Broek

Duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima site met veel heldere informatie!
Jammer vind ik het afwachten van de reactie van de deelnemende B&B's. De één reageert snel, bij enkele duurt het lang waardoor jouw planning stokt.

Deridder

Vakantie in een b&b in Nederland

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het was heel vlot om een B&B te vinden en te boeken.

Harteveld

Mooi aanbod van vele B & B's

Makkelijk te gebruiken site

Jet

Handig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Handige site om eenvoudig een plekje te boeken

Miek

Praktisch

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De B en B eigenaren reageerden binnen enkele uren. Ook na t stellen van de vraag reageerden de eigenaars per omgaande via de duidelijke site. Perfect dat er geen kosten gerekend worden voor... De B en B eigenaren reageerden binnen enkele uren. Ook na t stellen van de vraag reageerden de eigenaars per omgaande via de duidelijke site. Perfect dat er geen kosten gerekend worden voor schoonmaak en servicekosten.

J. Van der Laan

Kaart kan beter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik gebruik graag de kaart om B&B te vinden, maar heel vaak lijkt de B&B plek te hebben (is roze), maar als je dan verder klikt blijkt dit niet het geval. Dat is behoorlijk irritant.
Meer...
Meer mogelijkheid om direct te boeken i.p.v. af te moeten wachten tot er een snelle reactie komt van de B&B.

M.Hagen

Fijne website.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik maak er regelmatig gebruik van. Ik zou het wel fijn vinden als direct alle opties ook op de kaart komen te staan, en niet pas als je "laat alle opties zien" aanklikt.